از شرکت ایسوس تا ایسر و دل؛

آخرین قیمت انواع لپ تاپ در بازار+ جدول

در حال حاضر که روز‌های ابتدایی سال ۹۸ را طی می‌کنیم بازار لپ‌تاپ در وضعیت آرامی به سر می‌برد و شاهد تغییرات در قیمت محصولات نیستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یکی از پرفروش‌ترین اقلام بازار فناوری در سراسر جهان، لپ‌تاپ‌ها به شمار می‌آیند. شرکت‌های بزرگ بسیاری در حوزه تولید لپ‌تاپ فعالیت می‌کنند و به همین دلیل در بازار رایانه‌های همراه شاهد تنوع بسیاری از نظر ظاهر، کارایی و البته کیفیت پردازشی لپ‌تاپ‌ها هستیم. در بازار ایران نیز شاهد حضور گسترده انواع لپ‌تاپ با برند‌های مختلف هستیم که طرفداران بسیاری دارند، در این گزارش، آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های بازار به تاریخ ۱۲ فروردین ۹۸ را مشاهده می‌کنید. در حال حاضر که روز‌های ابتدایی سال ۹۸ را طی می‌کنیم بازار لپ‌تاپ در وضعیت آرامی به سر می‌برد و شاهد تغییرات در قیمت محصولات نیستیم.

شرکت ایسوس

شرکت با سابقه ایسوس همواره جزو برترین شرکت‌های تولید کننده تجهیزات رایانه‌ای به شمار می‌آمده و هنوز هم یکی از قدرتمندترین تولید کنندگان این نوع اقلام است. این شرکت لپ‌تاپ‌های باکیفیتی تولید می‌کند که جزو پرفروش‌ترین مدل‌های بازار به شمار می‌آیند. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت ایسوس در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع لپ تاپ در بازار (تاریخ 11 فروردین) +جدول

شرکت لنوو

دوام و کیفیت لپ‌تاپ‌های لنوو در سال‌های اخیر موجب محبوبیت چشمگیر این برند شده است. محصولات لنوو با استفاده از قطعات بالارده و قدرتمند با عمر طولانی و قیمت ارزان، از مقرون‌به‌صرفه‌ترین مدل‌های بازار رایانه‌های همراه به شمار می‌آیند. این شرکت چند ملیتی نزدیک به ۱۵ سال است که لپ‌تاپ‌های خود را به بازار عرضه می‌کند اما در چند سال اخیر حضور گسترده‌ای در بازار ایران داشته است. در بازار لپتاپ  در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت لنوو در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع لپ تاپ در بازار (تاریخ 11 فروردین) +جدول

 شرکت اپل

طراحی چشم‌نواز و با کیفیت موجب می‌شود از همان زمانی که یکی از لپ‌تاپ‌های اپل را در دست می‌گیرد متوجه باشید که با محصولی بالارده طرف هستید. این شرکت علاقه‌ای به تولید محصولات پایین‌رده ندارد و تمامی مک‌بوک پرو و مک‌بوک ایر‌های این شرکت از قدرت بالایی برخوردارند. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع لپ تاپ در بازار (تاریخ 11 فروردین) +جدول

 شرکت دل

شرکت دل یکی از برندهای قدرتمند بازار لپ‌تاپ به حساب می‌آید این شرکت همواره با تولید محصولات با دوام و با کیفیت رضایت خریداران را جلب کرده است. مدل اینسپران و لتیتود شرکت دل یکی از محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های این شرکت محسوب می‌شود که علاوه بر تنوع بالا در قطعات قنی، قیمت مناسبی نیز دارند. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت دل در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع لپ تاپ در بازار (تاریخ 11 فروردین) +جدول

 شرکت اچ پی

اچ پی در حال حاضر مدل‌های میان رده با کیفیتی در بازار دارد، سری پرو بوک و پاویلیون به همراه دیگر مدل‌های متنوع این شرکت به دلیل قیمت مناسب و مشخصات فنی خوب، فروش خوبی را تجربه می‌کنند. اچ‌پی با تولید سری الیت‌بوک نیز در بازار مدل‌های بالارده حضور دارد. سعی در در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت اچ پی در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع لپ تاپ در بازار (تاریخ 11 فروردین) +جدول

 شرکت ایسر

ایسر نیز یکی دیگر از برند‌هایی است که هم در حوزه تولید لپتاپ و هم در ساخت دیگر تجهیزات رایانه‌ای سابقه فراوانی دارد و همواره یکی از برترین شرکت‌ها در این حوزه به شمار می‌آمد. خانواده اسپایر ایسر در حال حاضر از سری‌های پرطرفدار  بازار محسوب می‌شود که در مدل‌های زیادی تولید شده و تنوع بالایی دارد. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت ایسر در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع لپ تاپ در بازار (تاریخ 11 فروردین) +جدول

 شرکت مایکروسافت

سرفیس‌های مایکروسافت با طراحی زیبا و قدرت بالا می‌تواند نیاز همه خریداران را برآورده کند. این شرکت تا کنون دو خانواده سرفیس لپتاپ و سرفیس بوک را در دسته رایانه‌های همراه خود به بازار عرضه کرده است که هر دو دارای نسخه‌های فراوان و باکیفیتی هستند. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت مایکروسافت در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع لپ تاپ در بازار (تاریخ 11 فروردین) +جدول

شرکت ام‌اس‌آی

محصولات گیمینگ ام‌اس‌آی زبان‌زد خاص و عام است. این شرکت تایوانی بیش از ۳۰ سال سابقه تولید تجهیزات رایانه‌ای را دارد و از همان ابتدا یکی از برترین شرکت‌های این حوزه محسوب می‌شد. این شرکت در اصل به دلیل تولید مادر‌برد‌های باکیفیتی شناخته می‌شود اما لپ‌تاپ‌های بسیار باکیفیتی نیز تولید می‌کند.  در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت ام‌اس‌آی در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع لپ تاپ در بازار (تاریخ 11 فروردین) +جدول

Share