جعفرزاده‌ ایمن آبادی:

«FATF» را به رفراندوم بگذارید | عدم تصویب «FATF» ما را به سمت کشته‌شدن پیش‌می‌برد

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز زمان آن رسیده است که بعد از چهل سال برای یک موضوع غیر از انتخابات به آرای عمومی مراجعه کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایلنا، غلامعلی جعفرزاده‌ایمن آبادی درباره فرصت دوباره «FATF» به ایران و اینکه جامعه با توجه به شرایط اقتصادی که وجود دارد تصور می‌کند با تصویب لوایح که در دست بررسی است می‌تواند به ثبات برسد آیا این گمانه زنی‌ها درست است یا خیر، بیان کرد: نمی‌توان گفت چنین چیزی درست است، همیشه هم گفتیم در مذاکرات برجام هم آن را تکرار کردیم؛‌ ما را در یک بن‌بستی گیر انداختند که در آن دچار مشکلاتی شده‌ایم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با عدم اتصال قراردادهای بین‌المللی فضا بر ما تنگ‌تر خواهد شد، گفت: این فضا انتخابی بین «بد وبدتر» است؛ اما باز هم تکرار می‌کنم که«بدتر» فاصله‌اش بسیار بیشتر از «بد» است.

او تصریح کرد: اختلاف بین «بد و بدتر» مانند زخمی شدن و کشته شدن است؛ زخمی شدن بد است اما کشته شدن بدتر است. تقریبا عدم تصویب «FATF» ما را به سمت کشته شدن پیش می‌برد.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تمامی کسانی که قصد کمک به ما را دارند هیچ راهی برایشان در صورت عدم تصویب «FATF» نمی‌ماند.

او تاکید کرد: کشورهایی هستند که ترامپ را قبول ندارند او را قلدر و زورگو می‌دانند و می‌خواهند به یک شکلی با ما مراوده داشته باشند اما راه‌ها را برایشان بسته‌ایم.

جعفرزاده ایمن‌آبادی با اشاره به اینکه اتصال این کانال‌ها و قراردادها بهانه را از دست دشمن می‌گیرد، گفت: در معاهده «FATF» بند(ب) ماده ۳۲ یک اشکالی وجود دارد و ما و ۲۷ کشور دیگر در این خصوص تقاضای مشروط کردیم.

او تاکید کرد: معتقدم حالا که تصمیم‌گیری برای سران کشور تا این حدود سخت شده است باید برای تصویب «FATF» به آرای عمومی مراجعه کنیم.

نماینده مردم رشت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه درباره تصویب و یا عدم تصویب «FATF» رفراندم برگزار کنیم،‌گفت: بله، هیچ اشکالی نخواهد داشت، امروز زمان آن رسیده است که بعداز چهل سال برای یک موضوع غیر از انتخابات به آرای عمومی مراجعه کنیم.

Share