مدیر نظارت و اعتباربخشی علوم پزشکی گیلان خبر داد:

یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در رشت بسته شد

مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بسته شدن یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، مدیر نظارت و اعتباربخشی این دانشگاه گفت: یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در شهرستان رشت شناسایی و توسط بازرسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان به دلیل دخالت در امور درمانی توسط چند نفر از افراد غیر پزشک و تهدید علیه سلامت عمومی پلمپ شد.
زهره تیموری افزود: در بازدیدهای میدانی کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان و گزارش های مردمی مشخص شد که این موسسه توسط فردی غیر پزشک و فاقد صلاحیت در رشت راه اندازی شده و با استفاده از افراد فاقد صلاحیت، مبادرت به انجام لیزر درمانی و سایر اعمال زیبایی و دخالت در کارهای تخصصی پزشکی با استفاده از دستگاه های پیشرفته که نیاز به مجوز خاص داشت، می کرد.
وی اظهار داشت: در پی بازرسی صورت گرفته این مرکز پلمپ و پرونده تخلف آن برای برخورد قانونی از طریق کمیسیون ماده ۱۱ دانشگاه به سازمان تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.
وی از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی درمانی، موضوع را سریع به سامانه ۱۹۰ گزارش و یا به صورت حضوری موضوع را به کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد قانونی انجام گیرد.
*جشنواره ثبت پیشنهادات و تجارب
جشنواره ثبت پیشنهادات و تجارب در این دانشگاه برگزار می شود.
این جشنواره به همت مدیریت توسعه و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان ویژه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با رویکرد استفاده بهینه از منابع، افزایش درآمد و مدیریت هزینه ها برگزار می شود.
علاقمندان می توانند برای ثبت پیشنهادات و تجارب خود تا پایان اسفند ماه سال ۹۷ به سامانه جشنواره به آدرس
Sus.behdasht.gov.ir و Exm.behdasht.gov.ir مراجعه کنند.
از پیشنهادات و تجربه های برتر با اهدای جوایز و تقدیر نامه قدردانی می شود.

Share