فرماندار شفت:

گازرسانی به روستاهای محدوده سدلاسک از اولویت های اصلی برنامه های عمرانی شهرستان شفت است

اعضای شورای اسلامی روستای ویسرود و تنی چند از معتمدین محلی با همراهی دهیار و بخشدار احمدسرگوراب به منظور پیگیری مشکلات گازرسانی با محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان شفت دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  اعضای شورای اسلامی روستای ویسرود و تنی چند از معتمدین محلی با همراهی دهیار و بخشدار احمدسرگوراب به منظور پیگیری مشکلات گازرسانی با محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان شفت دیدار و گفتگو نمودند.

فرماندار شفت در این نشست با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی پل ارتباطی مردم و مسوولین اجرایی هستند افزود: اطلاع رسانی و ارایه گزارش به مردم یکی از ارکان حقوق شهروندی در نظام اسلامی است.

محسنی با بیان اینکه شفت در سال ۱۳۷۴ به شهرستان تبدیل شد و بیش از ۲۳ سال از این رویداد می گذرد افزود: شهرستان شفت در طول این سال ها از قافله توسعه و عمران عقب مانده است و جبران این عقب ماندگی نیازمند کار جهادی است.

وی پروژه راهسازی ملاسرا- شفت را خدمتی ماندگار و یکی از زیرساخت های عمرانی مهم در این شهرستان برشمرد و افزود: اجرایی شدن پروژه آبرسانی به شفت از چشمه های ماسوله رودخان و اتمام مطالعات طرح ساماندهی فاضلاب شهری در سالهای اخیر مورد پیگیری مستمر قرار گرفت و اکنون به نتایج خوبی رسیده است.

محسنی با بیان اینکه فاز نخست ساماندهی فاضلاب منطقه امامزاده ابراهیم به اتمام رسید و فاز دوم و تکمیلی آن در ماه های آتی انجام خواهد شد افزود : طرح تقویت و رفع مشکل آبرسانی به امام زاده اسحاق نیز در سال گذشته به بهره برداری رسید.

وی در ادامه به پیشرفت های شهرستان شفت در سال های اخیر در حوزه تقویت برق و آبرسانی به روستاها اشاره و افزود: دولت همواره به روستا به عنوان محور توسعه و تولید می نگرد و اقدامات عملی گواه و بیانگر این موضوع است.

نماینده عالی دولت در شفت در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سد لاسک پس از ۱۲ سال تعیین تکلیف شد افزود: این سد پیوست زییست محیطی دریافت نموده وبرای اجرا به آب منطقه ای ابلاغ شده است.

محسنی با اشاره به اینکه طرح هادی روستاهای محدوده سد لاسک در حال تدوین است افزود : با تهیه طرح هادی مردم این روستاها می توانند بر اساس طرح مذکور اقدام به ساخت و ساز نمایند و بستر خدمات رسانی به دستگاه های ذیربط دولتی نیز فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه گازرسانی به روستاهای محدوده سد لاسک در طول سال های اخیر همواره مورد پیگیری قرار گرفته و اکنون پس از تعیین تکلیف سد یکی از اولویت های اصلی برنامه های عمرانی شهرستان شفت است افزود : سد لاسک همزمان با اجرای طرح هادی و خدمات رسانی به مردم روستاهای مذکور اجرایی خواهد شد و در این راستا پیش بینی های لازم انجام و در حال پیگیری است.

گفتنی است در ابتدا این نشست هر یک از اعضا و معتمدین روستا مشکلات مربوط به طولانی شدن کار گازرسانی را بیان و خواستار تسریع در عملیات گازرسانی شدند.

Share