پس از واگذاری سپیدرود توسط علی کریمی

کیومرث بیات مالک موقت سپیدرود رشت شد|سرمربی جدید امشب معرفی می‎شود

بیات گفت: سرمربی جدید را امشب معرفی میکنم، یک دقیقه را هم برای سپیدرود غنیمت می‌ دانم و سرمربی جمعه روی نیمکت می نشیند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا باشگاه سپیدرود که در اواسط نیم فصل اول از سوی علی کریمی تصاحب شد، در ادامه و طی دو هفته اخیر و بعد از شکست مقابل پدیده مشهد، بار دیگر به اداره کل ورزش استان سپرده شد.
اداره کل ورزش گیلان و همچنین چندی از مسوولان این استان در شرایطی که در تلاش برای انصراف علی کریمی طی روزهای اخیر از این تصمیم بودند، در نهایت با واگذاری مجدد این باشگاه موافقت کردند و دقایقی پیش آن را به نماینده مورد اعتماد خود واگذار کردند تا کارهای انتقال بدون کم و کاستی انجام شود.

کیومرث بیات در گفتگو با تسنیم درباره سپرده شدن مالکیت باشگاه سپیدرود به او اظهار داشت: من تا انتخاب مالک جدید مسئولیت تیم را بر عهده دارم. فعلاً هم مشخص نیست پروسه انتخاب مالک جدید تا چه زمانی طول بکشد، اما تا هر زمانی که باشد، من امانت‌دار مردم و باشگاه سپیدرود هستم.

وی در ادمه با اعلام اینکه سرمربی جدید سپیدرود امشب مشخص خواهد شد، تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان گیلان هیچ دخالتی در امور باشگاه سپیدرود ندارد و فقط بر مسائل نظارت می‌کند تا این تیم دچار بحران‌ نشود. من هم سرمربی جدید را هر طور که شده امشب معرفی خواهم کرد تا تیم روند خود را طی کند.

مالک موقت باشگاه سپیدرود در خصوص اینکه چه کسی گزینه هدایت این تیم است، گفت: فعلاً اسم مربی را مطرح نمی‌ کنم، اما ما مذاکرات خودمان را انجام داده‌ایم ولی هنوز نهایی نشده است. ما اصلاً فرصت نداریم و یک دقیقه را هم برای سپیدرود غنیمت می‌ دانم. در هر صورت قطعاً در بازی با صنعت نفت سرمربی جدید روی نیمکت خواهد نشست

Share