در نشست خبری پست بانک گیلان عنوان شد:

کسب رتبه دوم کشوری در نصب ATM برای گیلان| پست بانک گیلان یک بانک توسعه ای است

محمد زمان فداکار، مدیرعامل پست بانک استان گیلان در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب که پست بانک از سال ۷۵ براساس مصوبه شورای پول و اعتبار بانک دولتی تاسیس شد، گفت: در طول این سالها پست بانک با فراز و فرودهای زیادی روبرو بود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صبح امروز نشست خبری با حضور مدیرعامل پست بانک گیلان، مسئولین و جمعی از خبرنگاران برگزار شد.

محمد زمان فداکار، مدیرعامل پست بانک استان گیلان در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب که پست بانک از سال ۷۵ براساس مصوبه شورای پول و اعتبار به عنوان بانک دولتی تاسیس شد، گفت: در طول این سالها پست بانک با فراز و فرودهای زیادی روبرو بود.
فداکار افزود: در سال ۹۵ بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی پست بانک به عنوان بانک توسعه و تخصصی در حوزه It و Ict و بزرگترین خرده بانکدار کشور معرفی شد.

وی با بیان اینکه پست بانک یک بانک توسعه ای است، تصریح کرد: بانکها در دو بخش تجاری و توسعه ای تقسیم میشوند و بانکهایی که تجاری هستند به دنبال سود اند اما بانکهای توسعه به دنبال اجرای اهداف دولت هستند.
فداکار در ادامه با بیان اینکه پست بانک گیلان نقش مهمی در ارائه خدمات به روستاییان استان داشته است، افزود: ۶۰۰ باجه بانکی در نقاط مهم و مرکزی روستاها و شهرهای کوچک تاسیس شده است و همچنین ۶۰۰ شغل ثابت برای جوانان تحصیل کرده روستایی ایجاد شد.
مدیر پست بانک گیلان با بیان این مطلب که در حوزه شهری نیزاقدامات زیادی شده است، افزود: ۱۲۱ میلیارد برای خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس و ۳ دستگاه مینی بوس به شهرداری رشت ازسوی پست بانک کمک شده است و همچنین در سطح ملی نیز پروژهای بزرگی را در حال اجرا هستیم که شامل تسویه خانه بزرگ آب گیلان که به مبلغ ۴۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار به این پروژه کمک شده است و احتمالا در سفر ریاست جمهوری از طرح های قابل افتتاح خواهد بود. گیلان رتبه دوم کشوری در نصب ATM را به خود اختصاص داده است.

فداکار با بیان اینکه بانک ها در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند، افزود: پست بانک گیلان از ابتدا تا کنون در سطح بالای تعامل با استانداری و مراکز دولتی است و در اکثر شهرها فرمانداران رضایت کاملی ازعملکرد پست بانک دارند.

وی در پایان گفت: پست بانک گیلان کمترین انحراف را در پرداخت ها داشته است.

Share