فشار افکار عمومی، رسانه‌ها و تلاش وزیر جوان جواب داد

کد دستوری #۳* از تلویزیون حذف شد | توسکا:دیگر خدمات ارزش افزوده نداریم!

انتقادها از درآمد ارزش افزوده شرکت توسکا جواب داد و این شرکت رسما پایان استفاده از کدهای دستوری ستاره مربعی را در بیانیه‌ای اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پس از چند هفته بحث رسانه‌ای ، فشار افکار عمومی و پیگیری وزارت ارتباطات، شرکت توسکا اعلام کرد کدهای دستوری ارزش افزوده را بر می چیند. کدهای دستوری که در برنامه‌های تلویزیونی این قدر زیاد شده بودند که رسانه ملی را گروه زیادی از منتقدین از عباس عبدی تا حجه الاسلام زائری و مصطفی هاشمی طبا مورد نقد قرار داده و حتی هاشمی طبا روی آنتن زنده سیما گفته بود تلویزیون شده مثل آن قدیم‌ها که بلیت بخت آزمایی می فروختند.

اوج این انتقادها زمانی بود که بحث دستکاری در آرای مردمی جشنواره جام جم پیش آمد. جایی که آرای برنده باش یکشبه افزایش یافت و مشخص شد تقلب شده و یک نفر هم به عنوان مسبب شناخته و گفته شد تحویل مراجع ذیصلاح داده شده است.

دعوایی که پایانش حذف عادل فردوسی‌پور از برنامه ۹۰ شد اما مشخص نشد عامل این تخلف و دستکاری آرای مردمی چه کسی بوده و چه سرانجامی برایش در نظر گرفته شده یا با چه نیتی چنین رفتاری را انجام داده است.

حالا  شرکت توسکا با شنیدن اعتراض ها این ستاره مربع های جنجالی را می خواهد حذف کند. توسکا که دو عضو هیات مدیره‌اش از سوی دولت نمایندگی دارند، در پی فشارهای وزیر جوان ارتباطات بیانیه ای صادر کرده که به نظر می رسد گامی بزرگ در جهت شنیدن صدای انتقاد مخاطبان است.

در این بیانیه می‌خوانید:

با عنایت به دغدغه های مطرح شده در زمینه فعالیت های شرکت توسعه کسب و کار توسکا ، انجام اصلاحات ذیل در دستور کار این شرکت قرار گرفته است :

تبلیغ خدمات ارزش افزوده از حیطه فعالیت های این شرکت خارج و در کوتاه مدت محدود به برخی برنامه هایی خواهد بود که تولید و ساخت آنها از قبل جهت ایام نوروز صورت گرفته است.

تغییر مدل کسب و کار توسکا در دستور کار بوده و به زودی نحوه عملیاتی شدن مدل جدید اطلاع رسانی خواهد گردید.

سیاست جدی این شرکت مبتنی بر حمایت از کسب و کارهای نوپا و کمک به رشد بازار خواهد بود و این شرکت همچون گذشته تمام تلاش خود را در جهت تامین رضایت مخاطبان محترم به کار خواهد گرفت.

Share