تداوم ناکامی سپیدرود

پیروزی پرگل پرسپولیس مقابل سپیدرود رشت

تیم پرسپولیس تهران با نتیجه ۳ بر یک در مقابل تیم سپیدرود رشت به برتری دست یافت و بار دیگر به صدر جدول صعود کرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، عصر امروز تیم‌های سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه سردار جنگل رشت به‌دیدار یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری ۳ بر یک تیم پرسپولیس تهران به‌پایان رسید.

پرسپولیس با پیروزی پرگل مقابل سپیدرود سال را به پایان رساند و به صدر جدول نیز رسید.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در شرایطی به مصاف سپیدرود رفتند که باتوجه به سفرهای متوالی خستگی زیادی را در تن داشتند اما از همان ابتدا هجومی آغاز کردند و موفق شدند در نیمه نخست سه بار به گل برسند.

کوروش ملکی، میثم تهیدست، لوکا نوزادزه، میلاد شیخ سلیمانی، امین جوادی مقدم، میثم فردوسی، محمد علیزاده، حسین ابراهیمی، مهرداد بایرامی، میلاد قربانزاده و محمد غلامی در این دیدار برای سپیدرود به میدان رفتند.

همچنین پرسپولیس با ترکیب بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، بشار رسن، مهدی ترابی، سیامک نعمتی و علی علیپور مقابل سپیدرود به میدان رفت.

شرح گل:

سپیدرود ۰-۱ پرسپولیس: سیامک نعمتی با پاس در عمق علی علیپور را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن پس از حرکت در عمق و یک ضربه تمام کننده گل اول پرسپولیس را رقم زد.

سپیدرود ۰-۲ پرسپولیس: سانتر به داخل محوطه جریمه روی سر شجاع خلیل زاده فرود آمد. او با سر توپ را به دهانه دروازه فرستاد و نوراللهی گل دوم را زد.

سپیدرود ۰-۳ پرسپولیس: علی علیپور توپ لب خط عرضی توپ را گرفت و توپ را به ترابی سپرد و او با پاس کات بک نعمتی را در آستانه گلزنی قرار داد و نعمتی گل سوم را زد.

سپیدرود ۱-۳ پرسپولیس: حرکت محمد غلامی از سمت چپ و ورود او به محوطه جریمه و پاس او به بایرامی رسید تا مهاجم سابق گسترش فولاد دروازه پرسپولیس را باز کند.

Share