رمضانپور در جلسه شورا

وزارت کشور در عدم احراز صلاحیت جذب اشتباه کرد | دیگر کاندیدای شورا و مجلس نمی‌شوم

رمضانپور با بیان اینکه آیین نامه ابلاغی هییت وزیران در موضوع انتخاب شهردار رشت بسیارسختگیرانه اقدام کرده است، افزود: در باره حجت جذب به عنوان فردی که سالها در این حوزه قانونگداری عمل کرده ام باید اعلام کنم که درباره او به درستی عمل نشده و این موضوع حقی ایجاد می کند که قابلیت پیگیری دارد!

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه شورای شهر رشت با غیبت چهره عضو شورا و به طور غیررسمی برگزار شد.

 

شیرزاد: آبستراکسیون شده است

فاطمه شیرزاد در جلسه شورای شهر رشت گفت: امروز هم انتخاب شهردار اتفاق نیفتاد و نشد که انجام شود.

وی با اشاره به غیبت جذب، عبدالهی، علیپور و زاهد گفت: باز هم ابکستراکسیون شده است و امیدوارم در کوتاه ترین زمان ممکن شهردار انتخاب شود.

وزارت کشور در عدم احراز صلاحیت جذب اشتباه کرد

احمد رمضانپور نیز در این جلسه با اشاره به اینکه تمامی اعضای شورا به دنبال خدمت به شهروندان هستند، اظهار کرد: بر اساس قانون اعصای شورا وظیفه انتخاب شهردار رشت را دارند و ما نیز این اقدام را در اسرع وقت انجام دادیم و در زمان انتخاب حجت جذب نیز با وزارت کشور هماهنگ کردیم که اگر مغایرتهایی دارد به ما اعلام کنند اما بعد درعمل اقدام دیگری دیدیم. در مورد احراز صلاحیت حذب وزارت کشور اشتباه کرده است.

وی با بیان اینکه آیین نامه ابلاغی هییت وزیران در موضوع انتخاب شهردار رشت بسیارسختگیرانه اقدام کرده است، افزود: در باره حجت جذب به عنوان فردی که سالها در این حوزه قانونگداری عمل کرده ام باید اعلام کنم که درباره او به درستی عمل نشده و این موضوع در حال حاضر برای افراد یقینا حقی ایجاد می کند که قابلیت پیگیری دارد!

رمضانپور با بیان اینکه دو سال و نیم فرصت برای خدمت به شهروندان را داریم افزود: اگر بتوانیم شهرداری را انتخاب کنیم که متعهد و متخصص باشد و در شورا هم سهم خواهی و فردیت معنا نداشته باشد.

وی افزود: انحلال شورا امکان ندارد، چون شورا در زمان قانونی به وظایف خود عمل کرده و چنانچه باز هم گزینه بعدی نیز مورد تایید وزارت کشور نباشد، فرد دیگری است.

رمضانپور گفت: در اینده نه به دنبال عضویت در شورا و نه در مجلس نیستم.

رسولی: از مردم عذرخواهی می‌کنم

رسولی دیگر عضو شورای شهر رشت گفت: از مردم عذر خواهی می کنم که تاکنون شهردار را نتوانستیم انتخاب نماییم.

وی افزود: خواهش بنده از همکاران شورایی ما این است که این مسیر به درستی طی شود و وارد فضای دو قطبی شدن نکند.

رسولی در ادامه گفت: جلسه امروز برنامه ریزی نشده است و به طور اتفاقی اعضای شورا نیامدند.

Share