به آرشیو عملکرد شهرداری و شورا در دوره چهارم رجوع کنید

واکنش عضو سابق شورای شهر خمام به اظهارات عضو فعلی شورا

غیاثی خطاب به نیکو گفت: شما میتوانید با مراجعه به آرشیو عملکرد شهرداری و شورا در دوره چهارم به صحت اظهارات بنده شهادت بدهید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلیل غیاثی عضو شورای چهارم خمام و عضو علی البدل شورای پنجم به اظهارات بابک نیکو واکنش نشان داد.

این عضو سابق شورای شهر نوشته است:

«با عرض سلام خدمت دوست فرهیخته و گرامی جناب آقای مهندس نیکو ضمن تشکر از رویکرد دلسوزانه جنابعالی و تلاش برای مرتفع نمودن مشکلات موجود در شهر خمام با اینکه به خودم قول داده بودم از فضای سیاسی دوری گزینم اما به ناچار می بایستی در پاسخ به اتهامات ایراد شده از طرف جنابعالی نسبت به تخطئه عملکرد شورای چهارم و برند سازی برای شورای سوم و ماقبل آن نکاتی رو به عرض برسونم. جناب آقای نیکو امروزه عصر ارتباطات است و ثبت وقایع برای انسان بسیار سهل و آسان گشته است به همین منظور رویکرد شما را در مواجهه با عملکرد شورای چهارم و شهرداری زیر سئوال می برم و مطمئنم که با منطق و درایتی که در جنابعالی سراغ دارم از پذیرش یک گفتمان منطقی شانه خالی نخواهید کرد اگر شما چهار مورد از دستاوردهای شوراهای ماقبل چهارم را برشمردید به این دلیل بود که با ازدیاد و تکثر خدمات انجام شده مواجه نبودید ضمن اینکه در مورد خدمات یاد شده یک شهردار جوان و توانمند به نام مهندس شریفی وجود داشت که بنده به شخصه شاهد بودم که چه مرارتهایی را در تحقق اهداف فوق تحمل نمودند تا پروژه ها به سرمنزل مقصود برسند. اما در انتهای شورای سوم و با شروع دوره شورای چهارم شهر خمام نیازمند تزریق خون تازه به شریانهای اصلی اش بود و می بایست یک خانه تکانی اساسی برای اینکار صورت میگرفت که با انتخاب شهردار خمامی، شریف، دست پاک و توانمند جناب آقای مهندس پورهادی از سوی شورا در همان روزهای اولیه جلوس اعضای جدید این مهم شروع شد و وسعت کارهای عمرانی به حدی بود که هر شش ماه یکبار گزارش عملکردی مبسوط تقدیم شهروندان میشد. شما میتوانید با مراجعه به آرشیو عملکرد شهرداری و شورا در دوره چهارم به صحت اظهارات بنده شهادت بدهید. قصد برشماری خدمات شورا و شهرداری دوره چهارم را ندارم چرا که هر کاری انجام شد تنها و تنها وظیفه ذاتی این دو نهاد به هم تنیده در مدیریت شهری بوده و هست اما برای روشن شدن ذهن پر از دغدغه جنابعالی شما را به مطالعه بولتون عملکرد چهارساله دوره چهارم که در روزهای پایانی عمر آن شورا به چاپ رسید و پس از بایکوت شدن توسط تفکر غالب در ابتدای شورای پنجم و پس از فراز و نشیبهای بسیار در اختیار شهروندان قرار گرفت دعوت می نمایم. باشد که این دلنوشته و مناظرات متقابل من و شما موجبات هیچگونه شکاف و دلخوری را بین ما فراهم ننماید. ضمنا بدهکاری شهرداری زمان استقرار شورای چهارم دو میلیارد بوده که پس از اتمام آن دوره و با درنظر گرفتن آن همه کارهای عمرانی انجام شده با یک میلیارد افزایش به سه میلیارد تومان رسیده که با توجه نرخ تورم و رکود رقم ناچیزی است».

Share