فرمانده نیروی دریایی ارتش در رشت:

نیروی دریایی ارتش خودکفا و حافظ منافع ملی است

فرمانده نیروی دریایی ارتش در بخشی از سخنان خویش نیروی دریایی ارتش را خودکفا ارزیابی کرد و گفت: امروز پیچیده ترین تجهیزات و مهارت‌های رزم دریایی با همت و پشتکار ناوی های فداکار، تمرین و عملیاتی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: نیروی دریایی به هر تهدیدی علیه منافع ملی پاسخی کوبنده خواهد داد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم پایان صد و هشتاد و نهمین دوره دانش آموختگی مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم رشت گفت: در حال حاضر شصتمین ناوگروه نیروی دریایی ارتش در آب ‌های آزاد بین المللی در حال ایفای ماموریت‌های محوله است و این حضور همچنان برای حفاظت و حراست از کشتی های تجاری و منافع اقتصادی ایران ادامه خواهد داشت.

امیر دریادار حسین خانزادی به تلاش ناموفق دزدان دریایی برای دستبرد به یکی از کشتی های تجاری ایران در آب‌ های آزاد اشاره کرد و افزود: این حرکت مذبوحانه با حضور به موقع و هوشیارانه ناوگان نیروی دریایی ارتش ناکام ماند و بار دیگر اقتدار این نیروی راهبردی را به نمایش گذاشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش نیروی دریایی ارتش را خودکفا ارزیابی کرد و گفت: امروز پیچیده ترین تجهیزات و مهارت‌های رزم دریایی با همت و پشتکار ناوی های فداکار، تمرین و عملیاتی می شود.

مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم رشت در گزارشی از آموزش ۱۷ ماهه دانش آموختگان صد و هشتاد و نهمین دوره تخصصی این مرکز در ۱۸ رسته دریایی و رزمی خبر داد و افزود: این دانش آموختگان در سال جدید به یگان‌های عملیاتی نیروی دریایی اعزام خواهند شد.

ناخدا یکم آریا شفقت در ادامه تقویت ایمان ، شجاعت و دانش نیروهای تحت آموزش را از اهداف و برنامه های رهبردی مرکز تخصصی دریایی رشت عنوان کرد.

در ادامه این مراسم به دو نفر از دانش آموختگان صد و هشتاد و نهمین دوره دانش آموختگی مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم رشت به نمایندگی از دیگران درجه اهدا شد.

همچنین از ۲۰ نفر از مربیان و دانش آموختگان برتر به همراه تعدادی از خانواده های شهدا و ایثارگر نیروی دریایی ارتش تقدیر شدند.

اجرای طرح میدانی و رژه نیروهای مستقر در میدان، پایان بخش برنامه های صد و هشتاد و نهمین دوره دانش آموختگی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت رشت بود.

Share