رئیس مجمع نمایندگان گیلان مطرح کرد:

مگاهاسپیتال، ساماندهی پسماند و راه‌اندازی خط آهن آستارا دغدغه مسئولین در سفر روحانی به گیلان

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت پیگیری پروژه‌هایی همچون مگاهاسپیتال، ساماندهی پسماند و راه‌اندازی خط آهن آستارا آستارا را دغدغه‌های مورد اتفاق مسئولان گیلان در سفر قریب‌الوقوع روحانی به این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، ولی داداشی با اشاره به سفر قریب‌الوقوع حسن روحانی رئیس‌جمهور به استان گیلان اظهار کرد: آخرین هماهنگی‌های لازم به جهت سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان گیلان با حضور مجمع نمایندگان استان در خانه ملت، استاندار و فرمانداران گیلان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه معضلات، مشکلات و پروژه‌های عمرانی متنوع ای در شهرستان‌های مختلف استان موردبررسی و ارزیابی قرارگرفته افزود: در جلسه مشترک اعضای مجمع نمایندگان، استاندار و فرمانداران شهرستان‌ها پروژه‌های فاضلاب شهرهای استان، پسماند، لایه روبی رودخانه‌ها، مگاهاسپیتال، تخصیص اعتبار لازم در جهت راه‌اندازی راه‌آهن رشت_ آستارا و آستارا _آستارا و بلعکس متفقاً از سوی مسؤولین استان موردتوجه و تأکید قرارگرفته‌اند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با بیان در سفر آینده رئیس‌جمهور به گیلان، پروژه راه‌آهن آستارا به آستارا کلنگ خواهد خورد تصریح کرد: پروژه راه‌آهن آستارا به آستارا علیرغم اینکه یکی از دغدغه تمامی اعضای مجمع نمایندگان گیلان بوده به‌عنوان یک پروژه بین‌المللی از تأکیدات رئیس‌جمهور نیز است.

نماینده مردم بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی همچنین از مطرح‌شدن اتصال راه‌آهن رشت به راه‌آهن قائم‌شهر در استان مازندران نیز اشاره کرد و گفت: موضوع پروژه راه‌آهن رشت به قائم‌شهر یکی دیگر از موضوعاتی است که در سفر رئیس‌جمهور به گیلان مطرح خواهد شد و بودجه و موافقت‌های لازم در این خصوص نیز از روحانی گرفته می‌شود.

Share