در نشست علنی مجلس صورت گرفت؛

موافقت مجلس با دایمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری

نمایندگان در نشست علنی مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی کلیات لایحه دایمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری، پس از استماع اظهارات موافقان و مخالفان، کلیات این لایحه را با ۱۰۹ رأی موافق، ۵۱ رأی مخالف و ۶ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۴ نماینده حاضر در صحن به تصویب رساندند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، نمایندگان مجلس با دایمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری موافقت کردند.

نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۶ اسفند) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی کلیات لایحه دایمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری، پس از استماع اظهارات موافقان و مخالفان، کلیات این لایحه را با ۱۰۹ رأی موافق، ۵۱ رأی مخالف و ۶ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۴ نماینده حاضر در صحن به تصویب رساندند.

همچنین ماده واحده لایحه دایمی شدن قانون خدمات کشوری با ۱۰۰ رأی موافق، ۵۸ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۴ نماینده حاضر در صحن تصویب شد.

در ماده واحده لایحه مذکور آمده است؛ قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۸ مهر ۱۳۸۶ با اصلاحات و الحاقات بعدی از تاریخ انقضای مدت اعتبار آزمایشی آن دایمی می شود.

خبر مورخ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷

گزارش یک‌شوری

شماره ۹۵۵۶۵/۵۰/د

تاریخ ۳/۱۱/۱۳۹۷

گزارش کمیسیون مشترک به مجلس شورای اسلامی

لایحه اصلاح و دائمی نمودن قانون مدیریت خدمات کشوری به شماره چاپ ۸۲۳ که به کمیسیون مشترک ارجاع شده بود، طی جلسات متعدد با حضور کارشناسان مرکز پژوهش‌ها، دیوان محاسبات، سازمان اداری و استخدامی کشور و جمعی از افراد صاحب‌نظر در حوزه امور اداری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و درجلسه نهایی مورخ ۲/۱۱/۱۳۹۷ کمیسیون مشترک با اصلاحاتی در عنوان و متن به‌تصویب رسید.

اینک گزارش آن در اجرای ماده (۱۴۳) قانون آیین‌نامه داخلی به مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌شود.

رییس کمیسیون مشترک بررسی لایحه اصلاح و دائمی نمودن قانون مدیریت خدمات کشوری- حسن لطفی

لایحه دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری

ماده واحده- قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۸/۷/۱۳۸۶ با اصلاحات و الحاقات بعدی از تاریخ مدت اعتبار آزمایشی آن دائمی می‌شود.

Share