طی حکمی از سوی فرماندار انزلی:

مشاور فرماندار بندر انزلی در امور جوانان منصوب شد

اسماعیل حیدری آزاد فرماندار شهرستان بندر انزلی طی ابلاغی سعید بابایی را بعنوان مشاور فرماندار بندرانزلی در امور جوانان منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسماعیل حیدری آزاد فرماندار شهرستان بندر انزلی طی حکمی سعید بابایی را به عنوان مشاور فرماندار بندرانزلی در امور جوانان منصوب کرد.

در این حک۰ آمده است:

بسمه تعالی

جناب آقای سعید بابایی

سلام علیکم

در راستای استفاده از شور و شعور جوانان در عرصه های تصمیم گیری و تصمیم سازی و نظر به تعهد، درایت ، تجارب و نشاط و نیروی جوانی به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور فرماندار در امور جوانان منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و توجهات حضرت ولیعصر(عج)و بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست های دولت محترم تدبیر و امید، ضمن حضور فعال در جلسات مربوطه و ایجاد تعامل و همفکری با کارشناسان و دست اندرکاران امر و بهره گیری از پتانسیل فکری جوانان در گرد آوری و پردازش ایده ها و تولید اندیشه و زنده نگه داشتن روحیه خلاقیت در جهت عملی شدن فضای مدیریتی و بهره گیری از دانش روز و بسترسازی برای ظهور استعداد ها در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت محترم تدبیر و امید در خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم شریف ایران اسلامی و به ویژه شهرستان بندرانزلی موفق و پیروز و سربلند باشید.

اسماعیل حیدری آزاد

فرماندار شهرستان بندرانزلی

Share