رئیس کل دادگستری گیلان تأکید کرد:

مسئولان بر توزیع کالاهای اساسی نظارت مستمر و جدی‌تری داشته باشند

سیاوش پور با اشاره به لزوم تامین کالاهای اساسی موردنیاز مردم با قیمت مناسب تصریح کرد: لازم است تا دستگاه های مسئول ضمن توجه به دغدغه تولیدکنندگان در تامین مواد اولیه، بر امر توزیع کالاهای اساسی نظارت مستمر و جدی تری داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم استان گیلان به ریاست احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری گیلان در سالن شهید بهشتی دادگستری استان برگزار شد.

احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری استان در این نشست با اشاره به اینکه یکی از اهداف دشمنان، اعمال فشار به واسطه تحریم های اقتصادی و در پی آن ایجاد نارضایتی در مردم است اظهار داشت: مسئولان باید در حل مشکلات همسو و همراه بوده و با اتحاد جمعی در تقابل با نقشه های شوم دشمنان گام بردارند.

سیاوش پور با اشاره به لزوم تامین کالاهای اساسی موردنیاز مردم با قیمت مناسب تصریح کرد: لازم است تا دستگاه های مسئول ضمن توجه به دغدغه تولیدکنندگان در تامین مواد اولیه، بر امر توزیع کالاهای اساسی نظارت مستمر و جدی تری داشته باشند تا این اطمینان در مردم حاصل شود که کالای موردنیاز به قیمت مصوب به دست مصرف کننده می رسد.

رئیس شورای قضایی استان همچنین ضمن اشاره به در پیش بودن تعطیلات سال نو، گردشگری را صنعتی پیشرو در دنیا خواند و افزود: مهم ترین عامل جذب گردشگر مهیا نمودن بسترهای مناسب و تامین امنیت مسافران است.

وی با بیان اینکه همه ساله در ایام نوروز تعداد زیادی از هموطنان به استان های شمالی سفر می کنند اظهار داشت: ورود گردشگران و مهمانان نوروزی نه تنها تهدیدی برای استان نبوده بلکه نشانه ای از ظرفیت بالای این منطقه و فرصتی برای جذب گردشگر و ارتقاء درآمد اهالی محسوب می شود.

این مقام ارشد قضایی با اشاره به اینکه طبق آمار، ۷۰ درصد فوتی های سوانح رانندگی، موتورسواران و عابرین پیاده هستند ابراز داشت: دستگاه ها مرتبط و نهادهای متولی باید مانند سالیان گذشته با تشکیل گشت های ویژه در تامین امنیت راه ها و جاده ها و همچنین بهسازی خط کشی ها و روشنایی معابر و نصب تابلوهای راهنما اقدام نمایند.

رئیس کل دادگستری استان در پایان با تاکید بر لزوم نظارت جدی تر بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در ایام نوروز نیز گفت: نیاز است تا دستگاه های مسئول در بخش بهداشت، گروه های بازرسی را برای نظارت و سرکشی بر فروشگاه ها و رستوران های بین راهی و سایر مراکز مواد غذایی در ایام نوروز اعزام نمایند.

Share