وزیر اطلاعات در آستارا:

مردم آستارا همیشه پای عقاید خود بودند | مسئولین نظام شبانه روز تلاش می‌کنند

علوی با اشاره به اینکه یکی از اهداف دشمن ضربه زدن به امنیت کشورمان است و افزود: دشمن هزینه زیادی برای ضربه زدن به امنیت کشورمان می‌کند، ولی مشاهده می‌کنید که اقدامات ضد امنیتی تروریست‌ها با وحدت تمام دستگاه‌ها و مردم خنثی می‌شود و دشمن نمی‌تواند به اهدافش برسد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، وزیر اطلاعات در سفر یک روزه به بندر مرزی آستارا و دیدار مردمی با مرزنشینان با بیان اینکه مردم آستارا از اصالت و نجابت خاصی برخوردار هستند گفت: برخی شهرها در گذشته از اندیشه‌های مارکسیستی شوروی تاثیر گرفتند ولی شهری مانند آستارا هیچ تأثیری از این‌گونه عقاید نپذیرفته و مردم آستارا همیشه پای عقاید خود بودند و در دوران انقلاب اسلامی هم خوش درخشیدند.

شیعه و سنی در آستارا به صورت مسالمت آمیز زندگی می کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی شهدای شیعه و سنی آستارا را در هم آمیخته دانست و گفت: خون این بزرگان امضای روشنی بر حقانیت ایشان است و در این شهرستان شیعه و سنی در کنار هم با وحدت و به صورت مسالمت آمیز زندگی می کنند.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه حیات سیاسی کشور را مرهون نقش‌آفرینی مردمانی همچون آستارایی‌ها هستیم، تصریح کرد: امروز مردم کشورمان در رکاب امام راحل و مقام معظم رهبری در طول سالیان گذشته عزت را به کشورمان برگرداندند.

خیال‌های باطل دشمن راه به جایی نخواهد برد | شکوه و اقتدار کشور نتیجه وحدت است

علوی، جان فشانی مردم را باعث دشمنی دشمن با کشورمان دانست و گفت: خیال‌های باطل دشمن راه به جایی نخواهد برد، مردمِ آگاه کشورمان در ۲۲ بهمن امسال جشن ۴۰ سالگی انقلاب را طوری گرفتند که همه اذعان داشتند این ۲۲ بهمن از همیشه با شکوه تر است.

وزیر اطلاعات همچنین با بیان اینکه فشارها و تحریم های دشمن با هدف کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه‌ها است، تأکید کرد: دشمن فکر می‌کند که اگر گرانی و دیگر مسائل و مشکلات باشد آن وقت می‌شود بین مردم و حکومت فاصله انداخت و این نتیجه نادانی آنها است، مگر تحریم‌های آنها تازگی دارد؟ این شکوه و اقتدار نتیجه وحدت است.

نباید وحدت را خدشه‌دار کرد | اقدامات ضد امنیتی تروریست‌ها خنثی می‌شود 

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی وحدت را پیش‌برنده امور هر ملتی دانست و گفت: نباید وحدت را خدشه‌دار کرد، چرا دشمن نمی تواند ما را از پا در بیاورد؟ به دلیل اینکه ما همیشه با هم هستیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف دشمن ضربه زدن به امنیت کشورمان است، افزود: دشمن هزینه زیادی برای ضربه زدن به امنیت کشورمان می‌کند، ولی مشاهده می‌کنید که اقدامات ضد امنیتی تروریست‌ها با وحدت تمام دستگاه‌ها و مردم خنثی می‌شود و دشمن نمی‌تواند به اهدافش برسد.

مسئولین نظام شبانه روز تلاش می‌کنند با مدیریت جهادی توطئه‌های دشمن را به حداقل برسانند

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی سه سال محاصره اقتصادی پیامبر(ص) را یک نمونه از فشار دشمن دانست و گفت: امروز ملت ما بدانند مسئولین نظام شبانه روز تلاش می‌کنند با مدیریت جهادی توطئه‌های دشمن را به حداقل برسانند.

وی همچنین ادامه داد: امروز ما شاهدیم دشمن می‌خواهد قیمت ارز را به صورت جهشی بالا ببرد، ولی مسئولان با تلاش مضاعف این فشارها و توطئه‌ها را خنثی می‌کنند، مردم ایران ساده اندیش نیستند و می‌دانند تلاش دولتمردان در جهت آسایش و رفاه آنها است.

مشکلات آستارا را از وزرا پیگیری می‌کنم

وزیر اطلاعات با اشاره به افتتاح ایستگاه راه آهن رشت-قزوین گفت: ان‌شاءالله در آینده نزدیک شاهد اتصال این پروژه به خط ریلی آستارا-آستارا و ارتباط ریلی با کشور آذربایجان باشیم و یقیناً بنده درخواست‌های فرماندار را از وزرای محترم پیگیری کرده و مشکلات عنوان شده را به حول و قوه الهی مرتفع خواهیم کرد.

به گزارش دیارمیرزا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتها الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

Share