رمضانپور: پروژه تراموای شهری برای اعضای شورا اهمیت زیادی دارد

مذاکره اعضای شورای شهر رشت با شرکت نورینکو در خصوص انعقاد قرارداد تراموا

با حضور جمعی از اعضای شورای شهر رشت، مشاورین پروژه و هیئتی از شرکت نورینکو چین مذاکره جهت انعقاد قرارداد احداث تراموای شهری برای رشت انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با حضور جمعی از اعضای شورای شهر رشت، مشاورین پروژه و هیئتی از شرکت نورینکو چین مذاکره جهت انعقاد قرارداد احداث تراموای شهری برای رشت انجام شد.

در این جلسه نماینده شرکت چینی با بیان این مطلب که شرکت نورینکو فعالیتهای از قبیل مهندسی بین المللی، لجستیکی، حمل و نقل ریلی و … را در گستره فعالیت‌های خود دارد، اظهار داشت: این شرکت سابقه بیش از یک دهه فعالیت در کشور را داشته و پروژه هایی از قبیل:

– پروژه خط حومه ای تهران – کرج
– تامین واگن های متروی خطوط یک و دو متروی تهران و خط دو مشهد
– تامین ۶۳۰ واگن آلومینیومی برای خطوط متروی تهران
– فعالت در کشورهای پاکستان، جیبوتی و احداث اولین خط برقی مدرن در آفریقا
را به عنوان سوابق اجرایی شرکت خود ذکر کرد.

مشاور طرح نیز با اشاره به شرایط میدانی و نیازمندی های رشت در خصوص تراموا شرایط مدنظر کارفرما را تشریح کرد.

در ادامه احمد رمضانپور با بیان این مطلب که گیلان به عنوان یک استان پیشرو همواره جزو اولین ها بوده است، بیان داشت: اجرای پروژه تراموای شهری برای اعضای شورای شهر رشت از اهمیت بسزایی برخوردار است و برای اجرای آن در مجموعه مدیریت شهری با توجه به تاثیرات مثبت آن علی الخصوص در بافت مرکزی شهر عزمی راسخ وجود دارد.

عضو شورا افزود: با توجه به حساسیت وزارت کشور بر انجام این طرح امیدواریم با انتخاب یک پیمانکار مناسب طرح با کیفیت و قیمتی قابل قبول هر چه سریعتر اجرا گردد.

Share