فرماندار رشت در آخرین جلسه شورای اداری سال97:

مدیران شهرستان رشت مرخصی‌های خود را به بعد از تعطیلات موکول کنند

مومنی زاده یادآور شد: بنده در ایام نوروز در فرمانداری هستم و به بازدید میدانی خواهم رفت و از مدیران و روسا می‌خواهم که مرخصی های خود را به بعد از تعطیلات موکول کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار شهرستان رشت در آخرین جلسه شورای اداری سال ۹۷ این شهرستان با اشاره به مناسبت های اسفند ماه گفت: مهمترین مناسبت ملی روز درخت کاری بود که اقدامات مناسبی در این زمینه صورت گرفت. مردم و مسئولان واقف براین هستند که گیلان و شهر رشت دارای آب و خاک حاصلخیزی است و با کاشت گل و گیاه می توانند فضای سبز را توسعه ببخشند.

میرشمس مومنی زاده به سالروز تاسیس بنیاد شهید در ۲۲ اسفند اشاره کرد و گفت: اگر انقلاب اسلامی امروز تنومند شده است مدیون خون شهدا است.
وی با بیان اینکه سال ۹۷ سال پرکاری بود گفت: حُسن ختام این سال سفر رئیس جمهور بود که اعتبارات خوبی برای پیشرفت پروژه های عمرانی داشتیم که مهمترین این پروژه ها افتتاح راه اهن رشت قزوین بودیم که به جرات می توان گفت این پروژه بزرگترین پروژه در سه دهه اخیر کشور است.
فرماندار رشت افزود: در سال گذشته دولت سازو کار مناسب برای اشتغال زایی انجام داده و در شهرستان رشت کارهایی خوبی صورت گرفته است اما کافی نیست.
وی افزود: ۶۵۲ طرح در ایام هفته دولت و دهه فجر در سال ۹۷ افتتاح شد که برای ۳ هزار نفر فرصت شغلی ایجاد کرد.
مومنی زاده با بیان اینکه در سال ۹۸ محکم تر گام برداریم گفت: باید از فرصت ها بیشتر استفاده نماییم تا شرایط اقتصادی مناسب برای مردم ایجاد شود.
فرماندار رشت به جنگ اقتصادی علیه کشور اشاره کرد و گفت: از راهکارهای ارتقای وضعیت اقتصادی مردم تکریم مردم است!  مدیران با حضور جهادی و میدانی و پاسخ اقنایی و روان سازی در کارهای مردم می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.
مومنی زاده ادامه داد: در ایام تعطیلات نوروز باتوجه به گردشگر پذیر بودن استان و شهرستان رشت باید امادگی لازم برای خدمت به مردم و مسافران را داشته باشیم.
وی در مورد جذب تسهیلات روستایی و فراگیر و بوم گردی گفت: اگر می‌خواهیم اقتصاد شهرستان رونق بیشتری بگیرد برای جذب این تسهیلات باید جدیت بیشتری بکار رود و در سال ۹۸ جذب تسهیلات از اولویت کارهای ما است. همچنین مرحله دوم اعتبارات به صورتی باشد که عقب ماندگی ها جبران شود.
مومنی زاده یادآور شد: بنده در ایام نوروز در فرمانداری هستم و به بازدید میدانی خواهم رفت و از مدیران و روسا می‌خواهم که مرخصی های خود را به بعد از تعطیلات موکول کنند.
وی در مورد سال جدید کشاورزی نیز اظهار کرد: مدیران و مسئولان از جهت تامین آب زراعی باید به صورت میدانی حضور داشته باشتد تا مردم در این زمینه مشکل نداشته باشند.

Share