رشت در فصل آینده دو نماینده در لیگ برتر دارد

صعود پیشرو صنعت سرد خزر رشت به لیگ برتر فوتسال بانوان

تیم فوتسال صنعت خزر رشت با کسب رتبه دوم گروه دوم مرحله حذفی لیگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاه های کشور که در شهر ساری برگزار می شد، توانست جواز حضور در رقابت های فصل آتی لیگ برتر فوتسال بانوان را به دست آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تیم فوتسال صنعت خزر رشت به لیگ برتر فوتسال بانوان کشور صعود کرد تا رشت در فصل آینده دو نماینده در این مسابقات داشته باشد.

تیم فوتسال صنعت خزر رشت با کسب رتبه دوم گروه دوم مرحله حذفی لیگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاه های کشور که در شهر ساری برگزار می شد، توانست جواز حضور در رقابت های فصل آتی لیگ برتر فوتسال بانوان را به دست آورد.

در نتایج کلی بازیهای برگزارشده در ساری، تیم های پارسا البرز، رهیاب گستران تهران، شهروند ساری وصنعت سرد خزر رشت چهارتیمی بودند که با کسب مقام های اول و دوم در دو گروه جواز حضور در رقابتهای فصل آینده لیگ برتر را کسب کردند.

با اعلام فدراسیون فوتبال، چهارتیم صعود کننده به مرحله نهایی مسابقات ولیگ برتر باید به صورت تمرکز با هم رقابت کنند تا قهرمان امسال مسابقات لیگ دسته یک نیز مشخص شود اما هنوز مکان وزمان مرحله نهایی این مسابقات مشخص نشده است.

امسال لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه های کشور با حضور ۲۴ تیم در ۶ گروه درمرحله مقدماتی برگزار شد که از هر گروه دو تیم به مرحله بعدی صعود کردند.

لازم به ذکر است، در حالی شهرداری رشت و صنعت سرد خزر رشت به عنوان دو نماینده استان گیلان در لیگ برتر فوتسال بانوان خواهند بود که در واقع قهرمان فصل جاری لیگ برتر نیز با امتیاز یک تیم رشتی به این عنوان دست یافت.

امتیاز تیم فوتسال بانوان سپیدرود رشت در همان هفته های آغازین لیگ برتر فوتسال بانوان به دلیل مشکلات مالی به باشگاه نامی نو اصفهان انتقال داده شد که در نهایت چند روز قبل این تیم توانست عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر را از آن خود کند.

Share