روزهای تلخ قوی سپید

شکست خانگی خفیف بانوان ملوان | ایران‌دوست از ملوان کناره‌گیری می‌کند؟!

تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی در دیداری خانگی از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان، مقابل میهمان خود شهرداری سیرجان تن به شکست یک بر صفر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، دو تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی و شهرداری سیرجان از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان مریم ایران‌دوست که روزگاری قهرمانی لیگ برتر را یدک می‌کشیدند با مشکلات عدیده مالی پا به میدان گذاشتند، مشکلاتی که سرمربی این تیم را مجبور به اعلام شماره‌حسابی برای واریز کمک‌های نقدی هواداران کرده و خبر از جدایی بازیکنان در نیم‌فصل در صورت عدم تحقق خواسته‌های مالی‌شان داد.

ملوانان نیمه نخست را مقابل شهرداری سیرجان با تساوی به پایان رساندند، قوهای سپید دیار کاسپین نیمه دوم را به رقیب تادندان‌مسلح با یک گل واگذار کردند تا دومین شکست خانگی ملوانان در برابر دیدگان بیش از دو هزار تن از هواداران عاشق این تیم رقم بخورد.

شکست خفیف مقابل شهرداری سیرجان و مشکلات متعدد تیم بانوان ملوان، سرمربی این تیم را برآن داشت تا در پایان مسابقه در پستی در فضای مجازی اعلام کناره‌گیری مشروط از این تیم را کند، وی در صفحه شخصی خود نوشت: «کاش ۱۰ سال جوان تر بودم تا برایت جان بدهم. برای پوشیدن هر رنگت از سفید و سورمه ای و آبی ، ساعت ها زجر کشیدم، تحقیر شدم
به سخره گرفتند مرا، و زمانی مجوز صادر شد که زود تمام شدم…می خواهم از قنداق بیرون بیایم و فرسنگ ها برایت بدوم مثل همان سالها که با رباط پاره و انگشت شکسته، با دنده آسیب دیده و دندان شکسته و مچی که دیگر هرز شد بمانم و بجنگم اما حیف که دیگر نمی توانم! از همه شما عزیزان بابت باخت امروز معذرت می خواهم و از همینجا اعلام میکنم هر کس توان تیم داری دارد و یا اندیشه نو، من با کمال میل برای سربلندی ملوان کنار میروم و همراه با هواداران از سکوها نظاره گر تیمم خواهم بود. جانم و روح و روانم فدای ملوان»

Share