شهردار لاهیجان تأکید کرد:

شهرداری لاهیجان، آماده استقبال از نوروز ۹۸ است

مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان از آمادگی برای استقبال از نوروز ۹۸ خبر داد و افزود: ستاد استقبال از نوروز در شهرداری لاهیجان تا پایان تعطیلات نوروزی فعال خواهد بود و برنامه های مختلفی برای خدمات رسانی افزون تر برای مسافران و شهروندان تدوین خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شهردار لاهیجان از آمادگی برای استقبال از نوروز ۹۸ خبر داد.

مسعود کاظمی در ششمین جلسه ستاد خدمات سفر شهرداری لاهیجان افزود: با برنامه ریزی مدون از بهمن ماه تدارک لازم برای استقبال از نوروز فراهم شده است.

وی با بیان اینکه لاهیجان بدلیل جاذبه های فراوان گردشگری همه ساله میزبان بیش از چهار میلیون مسافر می باشد، اضافه کرد: شهرداری لاهیجان با تمام امکانات تلاش خواهد کرد تا شرایط میزبانی مطلوبی را برای مسافران فراهم نماید.

وی اضافه کرد: همانگونه که بارها عنوان کردم، مردم لاهیجان لایق بهترین ها هستند و برای زندگی در شهر باید احساس آرامش کنند و مدیریت شهری وظیفه دارد در خدمت شهروندان و مسافران باشد.

وی گفت: پاکسازی معابر ورودی و خروجی شهر به ویژه کمربندی، گل آرایی میادین و ورودی های شهر با بهترین منظر، رنگ آمیزی جداول و خط کشی خیابان ها، ترمیم فضای سبز و کاشت گلهای فصلی در میادین، بازسازی سرویس های بهداشتی،لکه گیری و آسفالت خیابانها و کوچه ها، اصلاح تابلوهای راهنمای اماکن، نصب نیمکت های جدید، نورپردازی سطح شهر و اماکن گردشگری، برنامه ریزی ارائه خدمات رسانی به مسافران در پایانه مسافربری و کمپ اقامتی، برنامه ریزی کشیک سازمان حمل و نقل همگانی، طراحی سفره هفت سین در چند نقطه شهر و گشت ویژه شهر آرا برای پاکسازی معابر و نظافت سطح شهر از برنامه هایی است که برای استقبال از نوروز ۹۸ عملیات اجرایی آن در حال اجرا می باشد.

شهردار لاهیجان اظهار کرد: برنامه ریزی برگزاری جشنواره نوروزی با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و نمایش طنز و موسیقی سنتی و محلی با حضور هنرمندان مطرح در حاشیه استخر و خانه سنتی پارک بعثت، پخش ویژه برنامه های رادیویی از سیستم های صوت حاشیه استخر، نصب المان های مختلف نوروزی، دعوت از شبکه های مختلف صدا وسیما برای معرفی جاذبه های گردشگری شهر لاهیجان، اهدای سوغات و بسته اقلام فرهنگی، چاپ نقشه و کتابچه راهنمای گردشگری به دو زبان فارسی و انگلیسی، از جمله برنامه های فرهنگی است که در عید نوروز ۱۳۹۸ اجرا خواهد شد.

کاظمی افزود: هدف ما در نوروز پیش رو فراهم کردن شرایط لازم برای رفاه و شادی و نشاط شهروندان و مسافران است و شهرداری و شورای اسلامی شهر از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نخواهند کرد.

وی اضافه کرد: ستاد استقبال از نوروز در شهرداری لاهیجان تا پایان تعطیلات نوروزی فعال خواهد بود و برنامه های مختلفی برای خدمات رسانی افزون تر برای مسافران و شهروندان تدوین خواهد شد.

وی گفت: شهر زیبای لاهیجان با تاریخی درخشان و جاذبه های فراوان طبیعی، مذهبی و تاریخی و مردمانی که با فرهنگ غنی خود با افتخار پذیرای مهمان و مسافر می باشند، آماده میزبانی از گردشگران و هموطنان عزیز کشورمان در نوروز ۱۳۹۸ است.

شهردار لاهیجان افزود: جای دارد از استاندار محبوب گیلان، فرماندار محترم شهرستان و همه دستگاههایی که با شهرداری برای تمهید مقدمات سفر همکاری دارند، قدردانی نمایم.

Share