به همراه تیم ملی ایران

شمشیرباز گیلانی به مدال نقره جام جهانی ایتالیا دست‌یافت

محمد رهبری، سابریست گیلانی تیم ملی شمشیربازی کشورمان به مدال نقره رقابت‌های جام جهانی ایتالیا دست‌یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، محمد رهبری سابریست گیلانی در رقابت‌های جام جهانی ایتالیا به همراه تیم ملی کشورمان به مدال نقره دست‌یافت.

تیم ملی کشورمان در نخستین دیدار مقابل تیم ملی سابر اسپانیا به برتری ۴۵ بر ۱۶ دست‌یافته و در دومین دیدار از سد تیم ملی سابر کانادا با نتیجه ۴۵ بر ۲۷ گذشت، سابریست های کشورمان در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف تیم قدرتمند مجارستان رفته و با برتری ۴۵ بر ۳۷ به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند.

سابریست های کشورمان برای رسیدن به فینال به مصاف ایتالیای میزبان رفته و با برتری ۴۵ بر ۴۳ به فینال مسابقات راه یافتند، ملی پوشان کشورمان در دیدار فینال به مصاف تیم ملی کره جنوبی که رنکینگ نخست جهانی را داراست رفته و با نتیجه ۴۵ بر ۲۸ بازی را واگذار کردند.

کره جنوبی برای رسیدن به فینال، مقابل بریتانیا در مرحله یک‌هشتم نهایی، مقابل امریکا در مرحله یک‌چهارم نهایی و مقابل رومانی در مرحله نیمه‌نهایی به برتری دست‌یافت.

سابریست های کشورمان در بخش انفرادی به توفیقی دست نیافته و از کسب مدال بازماندند، محمد رهبری سابریست گیلانی و نیما زاهدی از صعود به جدول ۶۴ نفره بازماندند، رهبری در مکان ۱۲۱ جهانی و نیما زاهدی در مکان ۲۰۰ جهانی جای گرفتند.

محمد فتوحی، مجتبی عابدینی و علی پاکدامن در جدول ۶۴ نفره به ترتیب با شکست مقابل یاگودا از اوکراین، تئودوسیو از رومانی و درشویتز از ایالات‌متحده امریکا از کسب مدال بازمانده و در مکان‌های ۶۳، ۴۶ و ۳۳ جدول جای گرفتند.

Share