یک گام تا سقوط سپیدرود

سپیدرود رشت به استقلال خوزستان قعرنشین هم باخت

شاگردان قنبری به طلسم ناکامی‌هایشان پایان دادند و با درخشش داوودی به برتری خارج از خانه مقابل سپیدرود رسیدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سپیدرود یک مسابقه مهم و ۶ امتیازی را دو بر یک در خانه باخت و در واقع مهم ترین بازی فصل را واگذار کرد.

سپیدرود رشت

ایمان صادقی، لوکا توتادزه، میلاد قربان‌زاده، میلاد شیخی‌سلیانی، امیر منصوریان، محمداسماعیل علیزاده(۸۵- میلاد احمدی)، حسین ابراهیمی(۷۱- محمد نزهتی)، میثم تهی‌دست، محمد غلامی، مهرداد بایرامی(۶۴- حمیدرضا طاهرخانی) و حسین شنانی.
سرمربی(موقت): سهیل حق‌شناس

استقلال خوزستان

حسین پورحمیدی، سید ساسان شیرمردی، میثم شاه‌مکوندزاده، میثم کریمی، وحید حمدی‌نژاد، مصطفی کیانی، ایوب کلانتری، محمد شریفی(۴۶- رامین داوودی)، وحید نامداری(۴۶- وحید خشتان)، امیرحسین باقرپور(۸۶- محمدرضا مظاهری) و مجتبی رمضانی.
سرمربی(موقت): کریم قنبری

اخطار

مجتبی رمضانی(۳۰) ایوب کلانتری(۵۵) امیرحسین باقرپور(۶۵) محمدرظا مظاهری(۳+۹۰) از استقلال خوزستان

حسین ابراهیمی(۳۸) میلاد شیخی‌سلیمانی(۶۵) حمیدرضا طاهرخانی(۸۶) ایمان صادقی(۳+۹۰) از سپیدرود

شرح گل

سپیدرود ۱ – استقلال خوزستان صفر (دقیقه ۳۷: محمد غلامی): ارسال ابراهیمی از روی ضربه ایستگاهی سمت راست زمین را مهرداد بایرامی زد که مدافعان استقلال خوزستان توپ را برگشت دادند، اما در ریباند شوت تک‌ضرب محمد غلامی در حالت درازکش تبدیل به گل شد.

لحظات حساس

دقیقه ۱: ابراهیمی در موقعیت خوبی صاحب توپ شد، اما ضربه او را پورحمیدی مهار کرد.
دقیقه ۳: باقرپور با فرار از سد مدافعان سپیدرود، موقعیت خطرنای ایجاد کرد که ضربه فنی او با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۶: شوت محکم کلانتری را صادقی با شیرجه زمینی راهی کرنر کرد.
دقیقه ۷: ضربه آکروباتیک محمد شریفی با کمترین فاصله از کنار تیرک عمودی دروازه سپیدرود عبور کرد.
دقیقه ۱۰: شوت شیخی‌سلیمانی از روی ضربه ایستگاهی را پورحمیدی در دو مرحله جمع کرد.
دقیقه ۲۵: پاس کلانتری و شوت روی پای باقرپوور به تیرک افقی دروازه سپیدرود برخورد کرد و به اوت رفت.
دقیقه ۲۷: سانتر پای چپ دقیق از منصوریان و ضربه سر شیخلی‌سلیمانی روی خروج ناموفق پورحمیدی، با فاصله کمی از کنار دروازه استقلال خوزستان به بیرون رفت.
دقیقه ۲۹: رمضانی فرصت خوبی در محوطه جریمه سپیدرود به دست آورد که شوت روی پای او از بالای دروازه راهی اوت شد.
دقیقه ۴۲: شوت پای چپ خطرناک از میثم کریمی را ایمان صادقی با شیرجه خوبی دفع کرد.
دقیقه ۴۳: سانتر کلانتری از کرنر سمت راست زمین را نامداری با ضربه سر به سمت دروازه سپیدرود زد که صادقی توپ را در اختیار گرفت.
دقیقه ۴۷: پاس در عمق شنانی و اشتباه عجیب شاه‌مکوندزاده نزدیک بود کار دست استقلال خوزستان بدهد، اما حسین ابراهیمی از موقعیت تک به تک استفاده نکرد و شوت او را پورحمیدی دو مرحله جمع کرد.
دقیقه ۵۱: بایرامی بهترین فرصت گلزنی روی ارسال منصوریان از روی کرنر را داشت که نتوانست ضربه نهایی را به توپ بزند تا توپ به سمت مقابل برود.
دقیقه ۷۲: دفع توپ اشتباه صادقی موجب شد تا توپ در میانه زمین به ایوب کلانتری برسد که شوت تک‌ضرب او درآستانه ورود به دروازه سپیدرود را صادقی زودتر از مهاجم استقلال خوزستان به کرنر فرستاد.
دقیقه ۷۸: خشتان پاس خوبی به شیرمردی داد که او بعد از جای گذاشتن دو مدافع سپیدرود، با پای چپ شوت‌زنی کرد ولی ضربه خوب او با واکنش عالی صادقی همراه بود و در ریباند نیز شوت کلانتری یک کرنر برای استقلال خوزستان به همراه داشت.
دقیقه ۷۹: باز هم ایمان صادقی منجی دروازه سپیدرود شد و شوت خشتان را با عکس‌العملی تماشایی دفع کرد.
دقیقه ۸۳: پاس در عمق غلامی به شنانی رسید که این بازیکن بعد از نفوذ به سمت دروازه برخوردی با پورحمیدی، گلر استقلال خوزستان داشت، اما زاهدی‌فرد در این صحنه پنالتی اعلام نکرد.
دقیقه ۸۹: شوت شنانی از زاویه بسته را شیرمردی با حضور و تکل به موقع مقابل توپ به کرنر فرستاد.

در حاشیه

* تماشاگران سپیدرود استقبال نسبتا خوبی از این دیدار داشتند.

* بازیکنان سپیدرود بعد از به ثمر رساندن گل اول با پیراهنی که روی آن نوشته شده بود «جادوگر برگرد» از علی کریمی درخواست داشتند دوباره هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

Share