به ریاست مهندس جعفرزاده

ستاد استقبال مردمی سفر ریاست جمهوری به استان گیلان تشکیل شد+ تصاویر

جعفرزاده ضمن خوشامدگویی به مدعوین، ضمن مهم خواندن دور دوم سفر رییس جمهور به استان گیلان اظهار داشت: این سفر روز چهارشنبه آغاز و به مدت دو روز به طول می انجامد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ستاد استقبال مردمی جهت هماهنگی سفر ریاست محترم جمهور به استان گیلان ،عصر روز جمعه دهم اسفندماه با حضور مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم شریف شهرستان رشت و رییس ستاد مردمی دکتر روحانی در استان گیلان و روسای ستاد مردمی شهرستان ها و هیات مرکزی آنها در محل فرمانداری رشت تشکیل شد.
در این نشست مهندس جعفرزاده ضمن خوشامدگویی به مدعوین، ضمن مهم خواندن دور دوم سفر رییس جمهور به استان گیلان اظهار داشت: این سفر روز چهارشنبه آغاز و به مدت دو روز به طول می انجامد و دکتر روحانی و هیات همراه روز چهارشنبه صبح پس از ورود به استان، بلافاصله جهت ایراد سخنرانی در اجتماع عظیم مردم شهرستان لاهیجان حضور خواهند داشت و میهمان مردم فهیم این شهرستان خواهند بود و انشالله طی حرکتی پرشور و مردمی استقبال ویژه ای از ایشان صورت پذیرد.
وی در پاسخ به این سوال که چرا شهرستان لاهیجان برای دیدار مردمی رییس محترم جمهور انتخاب شده است افزود: سه شهر در استان گیلان برای این مهم انتخاب شده بودند که پس از بررسی های لازم توسط تیم حفاظتی نهاد ریاست جمهوری شهرستان لاهیجان انتخاب گردید.
جعفرزاده در ادامه اذعان داشت: ظاهرا در دور دوم سفرهای ریاست محترم جمهور بنا بر آن است که شهری غیر از مراکز استان جهت سخنرانی مردمی ایشان انتخاب شود و آنچه امروز اهمیت دارد آنست که همگی جهت برگزاری یک مراسم باشکوه دست به دست هم داده و برای حفظ آبروی استان گیلان تمام همت خود را برای برگزاری هر چه بهتر مراسم استقبال مردمی انجام دهیم.
رییس ستاد مردمی دکتر روحانی افزود: استان گیلان در جنگ تحمیلی با توجه به اینکه کیلومترها از مناطق جنگی فاصله داشت اما در آن زمان به نسبت آمار مردمی، بیشترین شهید را در عرصه جنگ تحمیلی داشته است از این رو تمامی دولت ها بالاخص دولت کنونی به مردم استان مدیون و بدهکار است و انشالله در این سفر ریاست محترم جمهور به مطالبات بحق مردم استان خواهند پرداخت تا کم و کاستی ها جبران شود.
جعفرزاده ایمن آبادی گفت: با توجه به نشست هایی که با استاندار محترم داشته ایم ایشان خواستار کمک ستاد مردمی جهت تشکیل کمیته استقبال در سفر اخیر رییس جمهور شدند که با توجه به ویژگی های منحصر به فرد و جایگاه مردمی اعضاء ستاد در کل استان این اطمینان به ایشان داده شد که مراسم استقبال با حضور گرم مردم شریف استان گیلان و تلاشهای ویژه اعضاء ستاد مردمی به شکل با شکوه و قابل توجهی صورت پذیرد.

Share