پوراسماعیلی خبرداد:

رونمایی از کتاب دوربین خاکی و تجلیل از خبرنگاران گیلانی دوران دفاع مقدس

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با اشاره به رونمایی از کتاب دوربین خاکی همزمان با روز بزرگذاشت شهدا در رشت با حضور سردار رمضان شریف گفت: این کتاب شامل مطالبی از چهار خبرنگار گیلانی است که تمام خاطرات خود در دوران دفاع مقدس را در این کتاب گرداوری شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا روح‌الله پوراسماعیلی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مراسم تجلیل از خبرنگاران دفاع مقدس گیلان اظهار کرد: با هماهنگی سپاه قدس گیلان، در روز ۲۰ اسفند روز بزرگداشت شهدا از خبرنگاران گیلانی حوزه دفاع مقدس تجلیل و از کتاب آن‌ها رونمایی خواهد شد که سخنران این همایش سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه کتاب دوربین خاکی حاوی مطالب و خاطرات بسیار زیبا و ارزشمندی است گفت: این کتاب شامل مطالبی از چهار خبرنگار گیلانی است که تمام خاطرات خود در دوران دفاع مقدس را در این کتاب گردآوری کرده‌اند که طی مراسمی در ۲۲ اسفند رونمایی می‌شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات اسلامی سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه انقلاب پایداری خود را مدیون خون شهدا است تصریح کرد: شهدا انقلاب در دوران دفاع مقدس با خون پاک خود ماندگاری و استقلال انقلاب را حفظ کرده و به‌پاس قدردانی از خانواده این عزیزان در حاشیه این مراسم از خانواده شهدا خبرنگار گیلانی تجلیل خواهد شد.

پوراسماعیلی هدف از برگزاری این مراسم را قدردانی از کسانی دانست که با ثبت تصاویر و مطالب خود چراغ راه روشنی را به آیندگان نشان داده‌اند بیان کرد: رزمندگان و فرماندهان گیلانی در دوران دفاع مقدس با فداکاری خود باعث سربلندی انقلاب و گیلان شده و اگر ثبت مطالب و تصاویر خبرنگاران گیلانی نبود شاید جوانان جامعه تا این حد خود را مدیون این عزیزان نمی‌دانستند.

وی با تأکید بر تلاش بی‌وقفه خبرنگاران گیلانی در دوران دفاع مقدس برای ثبت تصاویر و گزارشات ماندگار خود خاطرنشان کرد: امروز هر مطلب، تصویر و یا گزارشی که از دوران دفاع مقدس از فرماندهان گیلانی وجود دارد حاصل تلاش این خبرنگاران است ولی همواره این خبرنگاران سعی کرده‌اند در هیچ مکانی دیده و هیچ تجلیلی از آن‌ها انجام نشود ولی وظیفه‌داریم با تجلیل از این فعالان عرصه جنگ آن‌ها را برای مردم معرفی کنیم.

انتهای پیام

Share