سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رشت:

دشمن امروز دستش بسیار خالی‌ است| ملت ما لایق بهترین رفاه، آسایش و شغل هستند

سردار رمضان شریف صبح امروز در مراسم رونمائی از کتاب دوربین خاکی در رشت گفت: دشمن تلاش می کند همواره یک دوقطبی احساسی و هیجانی در کشور رقم بزند چون گفتمان انقلاب اسلامی دشمن را با چالشی جدی مواجه ساخته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم رونمائی از کتاب دوربین خاکی در رشت گفت: در ابتدای انقلاب جمعیت کشور ما ۳۵ میلیون نفر بود و امروز حدود ۸۵ میلیون نفر جمعیت داریم و این یعنی ۵۰ میلیون از جمعیتی که امروز در این کشور زندگی می کنند دوران ستمشاهی و طاقوت را لمس نکردند و قریب به همین میزان جمعیت دوران دفاع مقدس را نیز ندیده اند و این جمعیت از انقلاب آن چیزهایی که می دانند از طریق همین عزیزان فعال در عرصه رسانه و تبلیغات دوران دفاع مقدس می دانند و البته باید توجه کرد که این جمعیت تحت سیطره رسانه ای استکبار جهانی قرار دارند که تلاش می کند حماسه های انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس را نادیده بگیرد و یا کمرنگ نماید.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: قدرت و جایگاه جمهوری اسلامی در همه شاخص ها در طول چهل سال گذشته نمودار قابل رشدی را نشان می دهد و قدرت دشمن نیز در مقایسه با ابتدای انقلاب سیر نزولی قابل اندازه گیری را نشان می دهد و این اغراق نیست و به سهولت با مقایسه داشته های ما و دشمن در ابتدای انقلاب محسوس خواهد بود.

سردار رمضان شریف تاکید کرد: دشمن امروز همه امکانات خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به میدان آورده است اما باید واقف بود دستان دشمن خالی تر از هر زمان دیگری است.

وی تصریح کرد: وظیفه خبرنگاران، رسانه ها و ارباب جراید این است که هنر کنند تا واقعیت را به تصویر بکشند و به نسل امروز و مردم تصویر واقعی را ارائه بدهند و اگر واقعیت و حقایق منعکس می گردد حتما همه تحسین می کنند چرا که گفتان انقلاب اسلامی گفتمانی الهام بخش است و برگرفته از مکتب قرآن و اهلبیت عصمت و طهارت(ع) است.

سخنگوی رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متذکر شد: در دنیای امروز مستحکم تر و قاطع تر از پیام قرآن کریم نداریم و بنابر همین اصل دشمنان با توطئه های مختلف سعی در آسیب رساندن به این جنبه دارند و داعش در همین راستا به دنبال مخدوش ساختن چهره اسلام بود.

وی در ادامه بیان داشت: امروز استکبار جهانی درصدد است با استفاده از همه امکانات رسانه ای از انقلاب و رهبری معظم و نظام جمهوری اسلامی تصویر مورد نظر خود را ارائه نمایند و بنابراین نیاز امروز ما همت های رسانه ای، باکری های رسانه ای و املاکی های رسانه ای است که باید با همان همت و هوش و دانش و ایمان به خدای متعال به مصاف دشمن برویم و باید محاصره تبلیغاتی و روانی دشمن را بشکنیم.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: هنوز بخش عمده ای از جامعه ما باور ندارد که رسانه صاحب دارد و گزارش های خبری رسانه های خارجی با هدف منعکس می گردد چرا که اینها تلاش می کنند نداشته های خود را بزرگ جلوه بدهند و داشته های دیگران را کوچک جلوه بدهند.

سردار شریف یادآور شد: امروز آمریکائیها و امپراطوری رسانه ای آنها و صهیونیست ها کسانی را که با آنها هم پیاله هستند طرفدار دموکراسی به دنیا معرفی می کنند صرفنظر از اینکه ولیعهد جوان آل سعود چقدر انسان بی گناه را در یمن به کشتن بدهد و حتی گاو شیرده از سوی آمریکا تلقی می کنند اما رسانه ها اجازه سوال کردن را از افکار عمومی گرفته اند و کسی از آنها سوالی نمی کند شما ببینید در آستانه حمله آمریکا به عراق رسانه های غربی صدام را به تهدید اول دنیا تبدیل کردند و تلاش کردند افکار عمومی را با خود همراه کنند.

وی با کارکرد امروز دنیای استکبار تاکید کرد: رسانه ها به قدری سرعت عمل دارند که اجازه نمی دهند افکار عمومی به چیزی فکر کنند و با مهندسی فعالیت خود افکار عمومی را جهت می دهند شما ببینید اکنون در ونزوئلا آمریکائیها امروز چگونه دخالت می کند و رئیس جمهوری منتخب مردم را دیکتاتور و مخالف دموکراسی نشان می دهند.

سردار شریف ادامه داد: امروز همه از پمپاژ رسانه ای که رسانه های استکبار به جوامع تزریق می کنند و فرهنگ ها را مورد هجمه قرار می دهند می نالند و معترضند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به توطئه های دشمنان برای کشور ما گفت: دشمن تلاش می کند همواره یک دوقطبی احساسی و هیجانی در کشور رقم بزند چون گفتمان انقلاب اسلامی دشمن را با چالشی جدی مواجه ساخته است و از این رو نمی توانند در مقابل انقلاب اسلامی قد علم کنند و بنابراین سعی می کنند دست به توطئه های مختلف بزنند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: وزیر امورخارجه آمریکا که رئیس سیا هم بود به این روی آورده که با عناصر مطرود جامعه و منافقین جلساتی را تشکیل بدهد و این نشان می دهد دشمن امروز دستش بسیار خالیست و در مقابل انقلاب اسلامی دست و پا می زند.

سردار شریف متذکر شد:مطمئن باشید که خداوند متعال و حضرت ولی عصر(عج) بالاترین داشته ماست که بر مبنای فقط داشته های مادی از جمله تئوری های قدرت همه دشمنان انگشت به دهان مانده اند که یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس ما امروز در منطقه تمام نقشه های آنها را به شکست رسانیده است، شما ببینید اینها هفت سال تلاش کردند و تاکید می کردند که بشار اسد باید برود اما امروز چه شد؟ رهبر معظم انقلاب اسلامی سه ماه پس از هجمه به سوریه فرمودند که دشمنان در سوریه کاری از پیش نمی بردند و امروز پس از هفت سال، دیدار بشار اسد را با رهبر معظم انقلاب دیدیم و این برای ملت ما به اثبات رسید که باید برای داشتن رهبری اینگونه شجاع و حکیم شاکر باشیم.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: رسالت ما رسالت سنگینی است و دنبال این هستیم که خدا به ما توان بدهد تا واقعیت را منعکس کنیم و با همت مردم انقلابی ایران اسلامی ما با داشته های گرانقدر خود گام دوم انقلاب را ان شاالله با صلابت و اقتدار سپری می کنیم چرا که ملت ما لایق بهترین رفاه، آسایش و شغل و کار در کشور هستند همانطوری که امروز از بهترین امنیت و آسایش در منطقه برخوردار هستیم و امیدواریم با توجه به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، اقتصاد شکوفایی را برای کشور رقم بزنیم و بنابراین جوانان باید با شادابی بیشتری چله دوم انقلاب را شروع کنند و امیدواریم قدر این انقلاب و دستاورد های بی نظیر آن را بخوبی بشناسیم و اینها را به درستی در رسانه ها تبیین نمائیم.

Share