قربانی: مدیون هیچ مسئول دولتی نبوده و نیستم

دفاع از رئیس جمهور، دفاع از شخص نیست بلکه دفاع از نظام و ارزش‌های انقلاب است

محمدحسین قربانی، نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر اظهار داشت: وقتی ما دفاع از رئیس جمهور می کنیم، دفاع از یک شخص نیست بلکه در واقع دفاع از نظام، ارزش ها و دفاع از حل مشکلات و موانع روبروی مردم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در جمعی از اعضای شورای اداری این شهرستان در نشست با دهیاران دهستان چهارده، که در مسجد جامع روستای خلشاء این دهستان برگزار شد گفت: رشد و توسعه شهرستان آستانه اشرفیه، سرآمد کارهای توسعه محور گیلان است.

محمدحسین قربانی با اشاره به سفر قریب الوقوع ریاست جمهوری به استان گیلان  اظهار کرد: اگر چه مردم گیلان در انتخابات عملگرایی خود را برای انتخاب رئیس جمهور دوازدهم نشان دادند ولی انتظارات مردم گیلان از دولت دوازدهم تحقق نیافته است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه استان گیلان، نیازمند توجه بیشتر رئیس دولت دوازدهم است افزود: همه ما باید به همراه  اقشار مختلف مردم و با هر نوع سلیقه و گرایش سیاسی و اجتماعی، در استقبال از رئیس جمهور حضوری فعال داشته باشیم.

قربانی خاطرنشان کرد: وقتی ما دفاع از رئیس جمهور می کنیم، دفاع از یک شخص نیست بلکه در واقع دفاع از نظام، ارزش ها و دفاع از حل مشکلات و موانع روبروی مردم است.

نماینده مردم آستانه اشرفیه تاکید کرد: افتخار بنده این است که نماینده مردم و زبان گویای شما هستم و مدیون هیچ مسئول دولتی نبوده و نیستم.

وی با بیان اینکه با مردم نباید در لفافه و حاشیه صحبت کرد افزود: مردم از ما، شفافیت در کار و عملکرد را طلب می کنند و شنیدن دغدغه های مردم باید برای مسئولین بسیار ارزشمند باشد و در رفع آن بکوشند.

قربانی پیام گام دوم رهبر انقلاب را در خطاب به مردم یک نقطه عطف برشمرد و تصریح کرد: بخش گام دوم رهبری مشتمل بر ۶ اصل برای پیمودن  مسیر چهل ساله دوم انقلاب، می توانست به عنوان یک دستورالعمل به دولت، قضائیه و مجلس ابلاغ شود ولی خطاب رهبر انقلاب به مردم بوده است.

نماینده مردم شهرستان استانه اشرفیه ضعف  در مدیریت اجرایی را از عواملی عنوان کرد که ظاهرا مردم برای تامین مایحتاج اساسی دچار مشکل شده اند ولی مجلس و دولت با اختصاص  ۱۴ میلیارد دلار برای تامین کالاهای اساسی همت خود را به کاربسته اند تا مردم دچار مشکل نشوند

قربانی هم چنین از اعتبار۱۰ میلیارد تومان سهم نماینده  گفت: از این اعتبارات ۳/۵میلیارد تومان در قالب بنیاد مسکن اختصاص داده شد که طی توافق تا مبلغ ۷ میلیارد تومان کار عمرانی انجام گیرد و ۳/۵میلیارد تومان برای پروژه جاده ۴ بانده آستانه به کیاشهر و یک میلیارد برای فاضلاب شهر و بقیه در بخش های دیگر اختصاص داده شد که توزیه منابع در چارچوب قانون و از اعتبارات ملی هزینه می شود.

Share