رييس پليس امنيت عمومی گيلان خبر داد:

دستگیری ۳ تن از اراذل و اوباش پس از عربده‌کشی و ضرب و شتم مردم در رشت

سید رسول صمدی، رییس پلیس امنیت عمومی گیلان از شناسایی و دستگیری ۳ تن از اراذل و اوباش و عاملان اخلال درنظم عمومی، عربده کشی و تخریب اموال مردم در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رییس پلیس امنیت عمومی گیلان از شناسایی و دستگیری ۳ تن از اراذل و اوباش و عاملان اخلال درنظم عمومی، عربده کشی و تخریب اموال مردم در شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ سید رسول صمدی با اعلام این خبر گفت: برابر خبر واصله مبنی بر اینکه ۳ نفر از اراذل و اوباش با ایجاد رعب و وحشت و استفاده از سلاح‌های سرد اقدام به اخلال در نظم عمومی، عربده‌کشی و ضرب و شتم مردم در یکی پارک‌های شهر رشت کرده و متواری شده بودند، شناسائی و دستگیری عاملان آن در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با استفاده از شگردهای پلیسی موفق به شناسائی اراذل و اوباش شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران با هماهنگی قضائی متهمان را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

سرهنگ صمدی با اشاره به اینکه عاملان درگیری از اراذل و اوباش و دارای سابقه کیفری بودند تصریح کرد: متهمان ۲۰، ۲۲ و ۲۳ ساله برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پلیس اجازه نخواهد داد که جامعه جولانگاه اراذل و اوباش شود از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌ مجرمانه، مراتب را در سریعترین زمان از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share