با نظارت مقام قضایی؛

درخواست کمک مالی برای دیه یک گیلانی محکوم به قصاص+جزئیات

یک گیلانی محکوم به قصاص برای بازگشت به زندگی به ۲۰۰ میلیون تومان نیاز دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یک گیلانی ۴۴ ساله پس از تحمل ۱۱ سال زندان در آستانه اعدام قرار گرفته است . او که بعد از تحمل زندان جهت بازپرداخت دیه ۲۰۰ میلیون تومانی برای دو نفر به مدت یک سال از زندان آزاد گشته است ضمن اشتغال به کار و نان آوری برای مادر خویش به دنبال پرداخت دیه نیز است.
این متهم بعد از ارتکاب قتل عمدی در سال ۸۴ از سوی نیروهای انتظامی دستگیر شد و پرونده وی به دادسرا ارسال شد. او بعد از تحمل هشت سال زندان با حکم دادگاه برای بازپرداخت دیه به قید وثیقه آزاد شد. اما تا زمان تهیه وثیقه مناسب دوسال در انتظار ماند تا خانه پدری نیز به فروش برسد. در حال حاضر رضایت اویای دم با پرداخت دیه حاصل خواهد شد.

حال محمد بعد از آزادی در انتظار آن است که با تهیه پرداخت دیه به زندگی خود برگردد. اما پرداخت دیه دیگر با وضعیت مالی او امکان پذیر نیست و هر لحظه امکان برگشت به زندان و اعدام انتظار او را می کشد. او که دوران جوانی به دلیل اشتباهی از دست داده است چشم به همت و مدد مردم و گیلانی های عزیز دارد تا بتواند دوباره به زندگی ادامه دهد و به مادر پیر خود خدمت کند.

نیکوکارانی که قصد انجام کمک به این جوان و خانواده دردمند اش را دارند می توانند با پرداخت مبالغ و وجوه هرچند اندک خود به شماره حساب بانک ملی ۰۱۱۲۴۵۵۰۶۴۰۰۸ و ۰۱۱۲۴۵۵۱۳۳۰۰۹مقدمات آزادی او و شادی خانواده اش را فراهم آورند. لازم به ذکر است که این حساب با دستور مقام محترم قضایی افتتاح و تحت نظارت قوه قضاییه می باشد.

همچنین افراد خیری که تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره پرونده دارند می‌توانند با شماره ۰۹۳۰۲۹۵۷۴۱۳ پیغام ارسال کنند.

Share