در ادامه لیگ دسته دو

داماش با شکست مقاومت یک گام نزدیک تر به صدر

در چهارچوب هفته بیست و دوم رقابت های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور، داماش گیلان با پیروزی در دیدار حساس مقابل مقاومت تهران یه گام به صدر جدول نزدیک شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در چهارچوب هفته بیست و دوم رقابت های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور و در گروه الف این مسابقات، از ساعت ۱۴:۴۵ امروز (سه شنبه) تیم های فوتبال داماش گیلان و مقاومت تهران در دیداری حساس و اصطلاحا شش امتیازی در استادیوم سردار جنگل رشت به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود داماش خاتمه یافت.

عرفان گودرز قلعه نویی، کنعان طاهرنژاد، امید قربانی، آرمین منفرددوست، میلاد پورمحسن، میثم میرپسندیده، جابر نصیری، عباس کندل، میلاد پورصف شکن(محمد رستمی)، میثم فرزانه (سعید طالبی) و علی آل کثیر (ارشیا توکلی) در این بازی برای داماش به میدان رفتند.

گل های این مسابقه را علی آل کثیر در دقایق ۱۵ و ۷۰ وارد دروازه مقاومت کرد.

داماش گیلان با کسب این سه امتیاز، از ۲۰ بازی خود ۴۳ امتیازی شد و علاوه بر اینکه فاصله خود با تیم سوم جدول یعنی مقاومت تهران را در فاصله چهار هفته به پایان بازی ها به ۷ امتیاز رساند، اختلاف امتیازش با خوشه طلایی ساوه در صدر جدول را به عدد دو کم کرد.

داماش در آخرین دیدار خود در سال ۱۳۹۷ از ساعت ۱۴:۳۰ سه شنبه ۲۱ اسفندماه به مصاف شهرداری بم خواهد رفت. همچنین تیم های مقاومت تهران و خوشه طلایی ساوه نیز در همین روز در تهران برابر یکدیگر قرار میگیرند.

Share