پس از بازی سپیدرود و پرسپولیس مطرح شد:

خلیل‌زاده: نباید تمامی اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس باشد

شجاع خلیل‌زاده، بازیکن پرسپولیس تهران پس بازی تیمش مقابل سپیدرود رشت گفت: در خصوص داوری نمی‌خواهم صحبت کنم اما نباید تمامی اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس باشد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شجاع خلیل‌زاده، بازیکن پرسپولیس تهران پس بازی تیمش مقابل سپیدرود رشت در رابطه با اعتراض شدیدش در نیمه اول، گفت: داور در صحنه‌ای که توپ یک متر به بیرون رفته بود، سوت نزد و همان توپ نزدیک بود وارد دروازه ما بشود که من گفتم اوت بود چرا نگرفتی که داور به من گفت ندیدم.

وی ادامه داد: در خصوص داوری نمی‌خواهم صحبت کنم اما نباید تمامی اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس باشد.

خلیل‌زاده در مورد برگرداندن رأی داور در صحنه پنالتی به نفع پرسپولیس گفت: اگر داور پنالتی ما را برگرداند پنالتی سپیدرود را باید صددرصد برمی‌گرداند.

مهدی ترابی، بازیکن پرسپولیس تهران نیز پس از پایان بازی در جمع خبرنگاران گفت: فشردگی بازی‌ها کار را برای ما سخت کرده است.

وی در خصوص پنالتی‌ای که به نفع پرسپولیس گرفته شده بود سپس رأی داور عوض شد نیز گفت: به نظر من پنالتی بود و نمی‌دانم چرا داورِ خط اعلام کرد که پنالتی نیست.

بازیکن پرسپولیس تهران گفت: بازی کردن در پرسپولیس لذت‌بخش است و باید همیشه خوب باشی و اینجور نیست که یک روز بد و یک روز خوب باشی ولی همه تلاش خودم را می‌کنم تا در ادامه فصل برای پرسپولیس مثمر ثمر باشم.

Share