در آستانه سفر رییس جمهور به گیلان؛

جلسه شورای هماهنگی بانک‌های کشور با حضور استاندار گیلان برگزار شد

در آستانه سفر رییس جمهور به گیلان جلسه شورای هماهنگی بانک‌های کشور با حضور استاندار گیلان، مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره بانک‌‌ها و مدیر عامل صندوق توسعه ملی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در آستانه سفر رییس جمهور به گیلان جلسه شورای هماهنگی بانک‌های کشور با حضور استاندار گیلان، مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره بانک‌‌ها و مدیر عامل صندوق توسعه ملی برگزار شد.

در این جلسه که به میزبانی مدیرعامل بانک ملی کشور برگزار شد، بانک‌های عامل بر حمایت از طرح‌های دارای توجیه اقتصادی استان گیلان که نیازمند سرمایه‌ثابت و در گردش هستند تأکید کردند.

همچنین در این جلسه با پیشنهاد دکتر مصطفی سالاری استاندار گیلان هماهنگی لازم برای حضور مدیران عامل یا یکی از اعضای هیئت مدیره بانک‌ها برای حضور مستمر به صورت دوره‌ای (حداقل یکبار در طول ماه) در کارگروه تسهیل و رونق تولید استان گیلان به منظور تعیین و تکلیف واحدهای تحت تملک بانک‌ها برای احیاء و بازگشت به چرخه تولید صورت گرفت.

در این نشست مدیران بانک‌های عامل اعلام آمادگی نمودند تا در صورت ابراز تمایل سرمایه‌گذاران برای احداث ۲ آزاده راه امام‌زاده هاشم- انزلی و سنگر- رحیم‌آباد، تأمین مالی پروژه‌ را در قالب مشارکت مدنی برعهده بگیرند.

Share