سخنگوی شورا در گفتگو با دیارمیرزا خبر داد:

جلسه شورای شهر رشت به حد نصاب نرسید | خبری از صدور حکم شهردار منتخب نیست

عضو شورای شهر رشت در مورد صدور حکم شهردار منتخب رشت گفت: در حال پیگیری وضعیت صلاحیت شهردار رشت در وزرات خانه هستیم که امید داریم تا قبل از سال جدید حکم شهردار رشت را دریافت کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سخنگوی شورای شهر رشت در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا اظهار کرد: هشتاد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر رشت به علت به حد نصاب نرسیدن اعضا لغو شد.

فاطمه شیرزاد با بیان اینکه در پایان سال قرار داریم، اظهار کرد: در این ایام باقیمانده باید طرح‌ها و لوایح مانده را بررسی کنیم و به همین علت با امضای اعضای حاضر در این جلسه مقرر شد که جلسه فوق العاده شورا صبح چهارشنبه برگزار شود.

وی ادامه داد: در جلسه غیر رسمی امروز نیز مباحث مالی، نامگذاری معابر، اصلاح بودجه سازمان حمل ونقل و مسافر شهرداری مورد بررسی قرار گرفت.

عضو شورای شهر رشت در مورد صدور حکم شهردار منتخب رشت نیز گفت: در حال پیگیری وضعیت صلاحیت شهردار رشت در وزرات خانه هستیم که امید داریم تا قبل از سال جدید حکم شهردار رشت را دریافت کنیم.

گفتنی است در جلسه غیر رسمی امروز رضا رسولی، فاطمه شیرزاد، محمدحسن عاقل منش، محمدحسن علیپور و بهراد ذاکری ۶ عضوی بودند که حضور داشتند.

Share