در راستای حمایت از مصرف کنندگان و مشتریان برگزار می‌شود:

جشنواره ۵ میلیون تومانی گنجینه شهر فرش خزر، از اسفند تا نوروز

جشنواره ۵ میلیونی گنجینه شهر فرش خزر آغاز شد. این مجموعه قصد دارد در راستای حمایت از مصرف کنندگان و مشتریان خود، جوایزی را برای آنان از اسفند تا نوروز ۹۸ در نظر بگیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جشنواره ۵ میلیونی گنجینه شهر فرش خزر آغاز شد. این مجموعه قصد دارد در راستای حمایت از مصرف کنندگان و مشتریان خود، جوایزی را برای آنان از اسفند تا نوروز ۹۸ در نظر بگیرد.

در ابن رابطه مهندس هودنه، مدیریت ارشد گنجینه شهر فرش خزر با تایید جشنواره نوروزی این فروشگاه گفت: بنا داریم هر هفته از بین مشتریانی که خرید بالای ۲ میلیون تومان از گنجینه شهر فرش خزر انجام می دهند، هر هفته به قیدقرعه به ۵ نفر از آنان جایزه یک میلیون تومانی که جمعا ۵ میلیون تومان می شود اهدا کنیم. این جشنواره از اول اسفند تا قبل از سال نو ادامه خواهد داشت.

مهندس هودنه، ضمن تشکر از اعتماد مشتریان این فروشگاه تاکید کرد: فروشگاه گنجینه شهر فرش خزر با ارائه خدمات مناسب به مشتریان و تنوع در اجناس، مجموعه متنوعی از فرشهای ایرانی، انواع مبلمان و لوازم خانه و جهیزیه در خدمت مشتریان است و حتی حمل رایگان در سراسر کشور خواهد داشت.

وی افزود: این مجموعه تاکنون توانسته است با قرعه کشی های ارزنده و شرایط ویژه برای بازنشستگان و سازمانها و عموم شهروندان، شرایط خرید را برایشان تسهیل کند.  همچنین با حمایت مردم عزیز  به سبد کالای خود انواع لوازم خانگی با برندهای معتبر را بگنجاند.

مدیر مجموعه گنجینه شهر فرش خزر تاکید کرد: هدف ما کمک به خرید راحت تر و فروش کالای ایرانی است و نیز اشتغال جوانان نیز در این مجموعه صورت گرفته است. همچنین تاکنون توانسته ایم همکاری تنگاتنگی با بخش دولتی و خصوصی ایجاد کنیم.

گفتنی است، فروشگاه گنجینه شهر فرش خزر، در رشت، گلسار (بین میدان صابرین و قلی پور) قرار دارد.

 

Share