اگر واقعا به فکر سپیدرود هستید حواشی را کنار بگذارید

توضیحات سهیل حق‌شناس در خصوص آخرین وضعیت سپیدرود+ عکس

حق‌شناس نوشت: اگر واقعا به فکر سپیدرود هستید حواشی را کنار بگذارید و برای بازی جمعه یک دل شوید. امثال ما می آیند و میروند شما هواداران و نام سپیدرود است که می ماند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سهیل حق‌شناس، سرمربی موقت سپیدرود رشت در مورد وضعیت این باشگاه در صفحه شخصی اینستاگرامش توضیحاتی ارائه کرد.

حق شناس نوشته است:

«بنام خداوند بخشنده مهربان
خدمت هواداران عزیز سپیدرود رشت.ممنون از بزرگواری و لطفتان نسبت به بنده در تمام روزهای بد و خوبی که در کنارتان بودم.لازم دانستم پاره ای از توضیحات رو خدمتتان عرض کنم.همانطوریکه شاهد بودید در ابتدای فصل به دلیل مشکلات بوجود آمده به اجبار چند هفته به تنهایی تیم را تمرین دادم تا سپیدرود از فصل بدنسازی عقب نماند. بعد از رفتن جناب خداداد عزیزی هم تا آمدن آقای محسن نصر و پس از آن آقای علی کریمی که خود بنده برای آمدن ایشان به همراه دو تن از اعضای سپیدرود تمام تلاشم را کردم و اصلا از اینکار خود پشیمان نیستم.و ایشان لطف کردند و در آن شرایط بحرانی برای کمک به تیم ورود کردند و مبلغ قابل توجهی بدهی گذشته را پرداخت و امکانات و شرایط در خور لیگ برتر برای تیم مهیا نمودند باز به تنهایی و بنا به وظیفه رشتوندی خود دوباره به تنهایی تیم را تمرین دادم. پس از جدایی جناب علی کریمی بنده هم استعفای خود را اعلام کردم که با مشورت ایشان به دلیل اینکه تیم سپیدرود در بازی روز جمعه بر روی نیمکت مربی نداشت و عدم تمرین بازیکنان قرار شد بر حسب وظیفه بنده تا بعد از بازی در خدمت تیم باشم و پس از آن جدا شوم تا فرصت لازم و کافی برای انتخاب فرد جدید و مناسب بوجود آید. آنچه که مشخص است لطف و محبت شما هواداران عزیز در تمام بازیها گذشته بوده که در تمام مشکلات تیم را حمایت کردید. البته از هواداران فهیم سپیدرود غیر از این انتظاری نمیرفت. مطمئنا با توانایی بازیکنان و حضور کادر فنی جدید، سپیدرود روزهای آینده گامهای بلندی به سوی موفقیت خواهد برداشت.در اینجا همین بس که با تمام قلب و روح خود ایمان دارم تک تک اعضا کادر فنی و پزشکی و تدارکات و پشتیبانی و بازیکنان تلاش خود را کردند ولی متاسفانه نتیجه مناسب حاصل نشد.این طبیعت فوتبال است که وقتی تیم جایگاه مناسبی ندارد حرفهای جانبی زیادی بوجود می آید. الباقی صحبتها در مورد مسائل حاشیه ای بوجود آمده بماند برای مصاحبه بعد از بازی. در آخر برای بازی روز جمعه تلاش خود را می‌کنیم تا نتیجه مناسب برای سپیدرود کسب کنیم و تیم را در شرایط بهتری در اختیار کادر محترم آینده قرار دهیم.اگر واقعا به فکر سپیدرود هستید حواشی را کنار بگذارید و برای بازی جمعه یک دل شوید.امثال ما می آیند و میروند شما هواداران و نام سپیدرود است که می ماند. با تشکر از حوصله و همراهی شما.و ممنون از اینکه همیشه به اعتماد داشتید.
هوادار همیشگی سپیدرود سهیل حق شناس
سپیدرود❤رشت»

Share