سلطانی‌فر در شورای اداری شهرستان های ماسال و رضوانشهر

توجه به امور جوانان لازمه توسعه یافتگی است| گیلان در سال آینده بیشترین اعتبارات عمرانی را دارد

سلطانی فر گفت: با تخصیص اعتباری بالغ بر هزار و ۹۵۰ میلیارد تومان و اجرای ۶۶ پروژه عمرانی استان گیلان بیشترین بودجه عمرانی معادل دو برابر استان های دیگر را خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر مسعود سلطانی‌فر در شورای اداری شهرستان های ماسال و رضوانشهر تخصیص این حجم از اعتبارات عمرانی را در فرایند توسعه استان گیلان بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: این اعتبارات می‌تواند روند توسعه استان را شتاب بخشیده و گیلان را در زمینه استفاده اشتغال زایی و تامین معیشت به جایگاه مناسبی خواهد رساند.

وی اجرای پروژه بزرگ راه آهن را یک مزیت ویژه برای استان گیلان و کشور قلمداد کرد و افزود: این پروژه عمرانی منحصر به فرد در کنار آزادراه گیلان می‌تواند جذب گردشگر و توسعه اشتغال زایی را دوچندان کند.

نماینده رئیس جمهور از کارکرد گرایی دولت گفت: و خاطرنشان کرد بر اساس تاکید رئیس جمهور باید پروژه‌هایی را آغاز کنیم که تا پایان کار دولت به بهره برداری رسیده و نتیجه‌اش را مردم ببینند.

سلطانی‌فر به حضور گسترده و بی نظیر مردم لاهیجان در استقبال از ریاست جمهور و هیئت دولت اشاره کرد و گفت: مردم گیلان با این کار ارزشمند حماسه‌ای بزرگ در تاریخ خود برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به یادگار گذاشتند.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنان خود به دفاع از برجام پرداخت و یادآور شد  اگرچه عدم اجرای این قطعنامه جهانی توسط کشور آمریکا تنگناهایی را برای ما ایجاد کرده است اما باید خاطرمان باشد که اکنون مواضع جمهوری اسلامی با همه کشورهای دنیا به جز سه کشور خاورمیانه تایید کرده‌اند.

وی توجه به امور جوانان را لازمه توسعه یافتگی ارزیابی کرد و گفت برای تحقق اهدافمان در هشت محور فعالیت‌ها را ساماندهی کرده ایم که محصول این کارهای ارزشمند ده برابر شدن تسهیلات ازدواج، توسعه سازمان های مردم نهاد از ۱۰۰ نهاد به ۲۵۰۰ نهاد مردمی و تاسیس ۹۰ خانه جوان که پیشتر فاقد آن بودیم اشاره کرد.

همچنین در این سفر استخر کوثر ماسال با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان از محل اعتبارات استانی بصورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور افتتاح شد.

Share