رئيس پليس راه گيلان خبر داد:

تصادف مرگبار در محور آستارا دو کشته برجای گذاشت

سرهنگ حسین محمدپور، رئیس پلیس راه استان گیلان از کشته شدن ۲نفر بر اثر برخورد کامیون دانگ‌فنگ و خودرو سواری پراید در محور «آستارا» خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس راه استان گیلان از کشته شدن ۲نفر بر اثر برخورد کامیون دانگ‌فنگ و خودرو سواری پراید در محور «آستارا» خبر داد.

سرهنگ حسین محمدپور با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف فوتی در محور ” آستارا ” گردنه حیران پل “آقچای”، بلافاصله ماموران پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیون دانگ‌فنگ با یک دستگاه خودروی سواری پراید برخورد کرده که در این حادثه پس از برخورد هر ۲ خودرو از روی پل به کنار رودخانه سقوط کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این حادثه راننده ۷۰ ساله و سرنشین ۶۴ساله(مرد) سواری پراید به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت کردند و راننده ۵۳ ساله کامیون مجروح و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ محمدپور گفت: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه راننده کامیون دانگ‌فنگ اعلام کردند.

رئیس پلیس راه استان گیلان در پایان از رانندگان خواست از رانندگی با سرعت غیر مطمئن خودداری کنند و با این کار جان خود، سرنشینان و دیگران را با خطر مواجه نکنند.

Share