نادر دست‌نشان:

برای ۹۰ دقیقه بازی مهیا نیستیم | در ضد حملات نتوانستیم خوب عمل کنیم

نادر دست نشان، سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: با وجود تساوی در آبادان ولی بدن بازیکنان ما برای ۹۰ دقیقه بازی هنوز مهیا نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، نادر دست نشان پس از تساوی تیمش در برابر صنعت نفت آبادان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: خوشحالم که در آبادان هستم. در این شهر من به کمک هواداران و بازیکنان صنعت نفت این افتخار را داشتم که نفت را لیگ برتری کنم. همیشه ممنون آبادانی‌ها هستم و خواهم بود.

وی با بیان اینکه سه روز است که کارش را با سپیدرود آغاز کرده و تنها دو جلسه تمرینی با این تیم داشته است، عنوان کرد: در این مدت بیشتر با بازیکنان صحبت کردم تا به لحاظ روحی تقویت شوند ولی آنالیز خوبی هم از تیم نفت آبادان داشتم که آن را به بازیکنان منتقل کردم.

دست نشان ادامه داد: در این بازی تنها یک بار دچار اشتباه شدیم و بازیکنان ما نتوانستند پوشش لازم را بدهند و این باعث شد گل دریافت کنیم. میلاد جهانی وینگر چپ نفت در این بازی ارسال‌های خطرناکی داشت که همه آن را بازیکنان ما دفع کردند.

وی تصریح کرد: نفت بیشتر در میانه میدان توپ را به گردش درمی‌آورد و این آن چیزی بود که ما می‌خواستیم. البته ما هنوز نتوانستیم از نظر بدنی ۹۰ دقیقه کامل بازی کنیم برای همین در ضد حملات نتوانستیم خوب عمل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپید رود در خصوص سوال خبرنگاری در خصوص وقت کشی بازیکنان تیمش نیز گفت: تیم‌هایی که نتیجه نمی‌گیرند معمولاً از این سوالات می‌کنند ولی دروازه‌بان ما فقط دو بار روی زمین افتاد ولی داور هم هشت دقیقه وقت تلف شده گرفت. اینقدر وقت تلف شده نداشت اما داور محبت کرد. اگر بازیکنی روی زمین خوابیده این خواسته من نبوده است.

دست نشان با اشاره به اینکه وقت نداشتم در این دو جلسه که تیم را تمرین داده‌ام به بازیکنانم بگویم روی زمین بخوابند، اضافه کرد: صنعت نفت هم در برابر پرسپولیس بازیکنانش روی زمین می‌خوابیدند آیا سرمربی به آنها دستور داده است؟ برخی وقت‌ها خون به مغز بازیکن نمی‌رسد و او دست به چنین کارهایی می‌زند. اگر موردی بوده است من بابت آن عذرخواهی می‌کنم.

Share