آیت الله فلاحتی در دیدار با اعضای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان:

برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برنامه داریم|جلسات شورای فرهنگ عمومی گیلان دستاوردی نداشت

نماینده ولی فقیه در گیلان بر فعالیت گروه های مردم نهاد در راستای اهداف انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی می تواند از ویرانگری ها جلوگیری کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت الله رسول فلاحتی امشب در دیدار با اعضای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان با اشاره به اینکه فعالیت‌های نیروهای ارزشی و حزب الهی مایه غرور است اظهار کرد: با توجه به اینکه گیلان محل ورود فرهنگ هایی است که هنجارها را تبدیل به ناهنجار می کند، فعالیت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان سبب افتخار است.
وی بر فعالیت گروه های مردم نهاد در راستای اهداف انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی می تواند از ویرانگری ها جلوگیری کند.
امام جمعه رشت با بیان اینکه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در عین فعالیت سازمانی باید بی تکلف باشد، تصریح کرد: اگر دانش و فرهنگ حزب بین تمام گروه ها وجود داشته باشد می تواند موثر باشد اما هنوز ساماندهی فکری بین احزاب ما وجود ندارد.
آیت الله فلاحتی، خواستار برنامه ریزی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برای سبک زندگی در جامعه شد و بیان کرد: توجه به گفتمان و رفتار مردم به ویژه جوانان در راستای سبک زندگی اسلامی حائز اهمیت است.
وی با تاکید براینکه حرکت های گفتاری و رفتاری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی باید همگام با گفتار و رفتار مقام معظم رهبری باشد، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در پیام گام دوم انقلاب گذشته را بدون سیاه نمایی ترسیم فرمودند ضمن اینکه ایشان تمام افق های آینده را ترسیم کردند.
نماینده ولی فقیه در گیلان بر برنامه ریزی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاکید کرد و گفت: برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه برنامه داریم اما هنوز در شورای فرهنگ عمومی استان به آن نرسیدیم و بنده راضی نیستم.
آیت الله فلاحتی یادآور شد: تاکنون سه جلسه شورای فرهنگ عمومی گیلان تشکیل شده اما دستاوردهای خوبی نداشته ولی فعالیت هایی انجام شده است.
وی با بیان اینکه آموزش شیوه های جدید برای امر به معروف و نهی از منکر مهم است، اظهار کرد: برنامه ریزی در عرصه فرهنگی باید از مهدهای کودک و پیش دبستانی ها آغاز است.

Share