جعفرزاده ایمن آبادی در جلسه شورای اداری رشت:

ایران، ونزوئلا و کره شمالی نیست | عزل و نصب در دستگاه‌ها براساس شاخص‌ها باشد

جعفرزاده ایمن آبادی تصریح کرد: اگر مقاومت به همین شکل ادامه پیدا کند، مطمئن باشید که سال ۹۸ سال شکست تحریم ها خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی دز جلسه شورای ادارای گفت: با توجه به تحریم هایی که در سال ۹۷ اتفاق افتاد پشت سر گذاشتن این سال یک معجزه بود.

وی با بیان اینکه این تحریم های ناجوانمردانه است، گفت: ترامپ اولین رئیس جمهور آمریکا است که به صورت مستقیم اعلام کرد که می‌خواهم به مردم فشار بیاوریم.

جعفرزاده ایمن آبادی تصریح کرد: اگر مقاومت به همین شکل ادامه پیدا کند، مطمئن باشید که سال ۹۸ سال شکست تحریم ها خواهد بود.

وی متذکر شد: ایران نه ونزوئلا و نه کره شمالی است بلکه اینجا ایران است که مردم پای انقلابشان هستند.

نماینده رشت در بخش دیگری از اظهارات خود به سفر رئیس جمهوری اشاره کرد و گفت: گیلان همچنین بهترین استان استقبال کننده از هیات دولت و رئیس جمهور است.

وی به افتتاح راه آهن رشت – قزوین اشاره کرد و گفت: این بهترین اتفاق بود که در گیلان انجام شد و اگر دکتر نوبخت نبود ما چیزی به عنوان راه آهن نداشتیم.

نماینده رشت افزود: جلسه ای با ستاد دیه استان داشتیم که بالغ بر ۵۰۰ زندانی غیر عمد با اعتبار ۵ و نیم میلیارد تومان ازاد خواهند شد.

جعفرزاده ایمن آبادی گفت: به جز آب و فاضلاب هیچ دستگاهی گزارشی به ما برای دریافت بودجه ارائه نداده است.

وی با بیان اینکه بودجه ای که برای شهرستان رشت در حوزه اشتغالزایی تعلق گرفت خوب بود، یادآور شد: اما دستگاه‌ها برای جذب آن ضعیف عمل کردند و باید در این مورد اهتمام ویژه ای انجام شود.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به در پیش بودن نوروز اظهار کرد: متاسفانه مسئولان این حوزه منفعل شدند و هیچ برنامه ای برای نوروز ندارند.

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه حضور مسافر در گیلان فرصت های شغلی و اقتصادی خوبی است، گفت: با تشویق مردم و اقامت مسافران در گیلان می توانیم شاهد درآمدزایی برای مردم استان باشیم.

وی ادامه داد: ۱۴ میلیارد دلار برای بودجه ۹۸ برای کالای اساسی اختصاص یافته و دولت را موکلف کردیم که کارت های اعتباری صادر شود تا شاهد صفها نباشیم.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در پایان اظهار کرد: عزل و نصب‌ها در دستگاه ها باید براساس شاخص‌ها باشد و متاسفانه اعمال سلیقه در مورد عزل و نصب ها صورت می گیرد. از فرماندار میخواهم که ابتدا از مدیران خود دفاع کنند و با دلیل برکناری آنها را بپذیرد.

Share