معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان:

ایثارگران شایسته بهترین خدمات هستند | جامعه امروز نیازمند امیدآفرینی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به اینکه ایثارگران شایسته بهترین خدمات هستند گفت: جامعه امروز نیازمند امیدآفرینی است و باید در برخورد با آنان با سعه صدر، بردباری، تکریم و دلسوزی رفتار شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ارسلان زارع در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان گیلان که با حضور مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران برگزار شد با بیان اینکه نبردهایی که در راه حق و حقیقت، عدالت و آزادی انجام می شود در تاریخ به نیکی ماندگار است، افزود: واژه شهید یکی از واژه های مقدسی است که نه تنها نزد مردم بلکه در درگاه پروردگار جایگاه رفیع و بلندی دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اوج سعادت هر انسانی را رسیدن به شهادت دانست و اظهار داشت: این موضوع در باور و اعتقاد ملت رشید ایران اسلامی جایگاه عمیق و غنی دارد.

وی با بیان اینکه جامعه ما در تمامی ادوار گذشته مدیون فداکاری های ایثارگران است گفت: هر خدمتی که نسبت به ایثارگران انجام گیرد متناسب با شان والای آنان نیست.

دکتر زارع به اقدامات شایسته دولت تدبیر و امید درخصوص ایثارگران اشاره و خاطرنشان کرد: تصویب قانون جامع ایثارگران از فعالیت های ممتاز دولت تدبیر و امید است.

وی ابراز امیدواری کرد با تکمیل تدوین آیین نامه های اجرایی متناسب با قانون ارزشمند ایثارگران و بهبود وضعیت درآمدی دولت بتوانیم شاهد ارائه خدمت بهتر و بیشتر به جامعه ایثارگری باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به نگاه همراه تکریم خدمتگزاران و مدیران دولت نسبت به ایثارگران اشاره کرد و افزود: فرمانداران و مشاوران امور ایثارگران با فعال کردن شورای هماهنگی امور ایثارگران در شهرستان ها با جدیت بر حسن اجرای قوانین مرتبط با ایثارگران نظارت کنند.

وی به شرایط کنونی جامعه و کشور اشاره کرد و گفت: مخالفان مردم و نظام جمهوری اسلامی در تلاشند تا از نارسایی‌های موجود سوء استفاده کنند و به نارضایتی های اجتماعی دامن بزنند.

معاون استاندار به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهوری در راستای ایجاد امید در میان مردم و لزوم وحدت و انسجام بیشتر اشاره و خاطرنشان کرد: در مسیر تحقق این اصل محوری و مهم، ایثارگران بایستی نقش بسزایی ایفا کنند.

Share