پاداش رای بالای مردم گیلان به شما طرح انتقال آب خزر به سمنان است!

انتقاد شدیداللحن عضو اصلاح طلب شورای شهر رشت از روحانی+ واکنش رمضانپور نرگسی

ذاکری گفت: مردم گیلان بالاترین رای را در انتخابات به شما دادند و پاداش شما برای اعتمادشان امروز طرح غیر عملی و خلاف منافع ملی انتقال آب خزر به سمنان است!

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بهراد ذاکری عضو شورای شهر رشت با اشاره به سفر رئیس جمهوری به گیلان گفت: به عنوان یک اصلاح طلب به ایشان رای دادم و اگر به گذشته هم برگردم شاید بازهم مجبور باشم همین انتخاب را انجام دهم.
این عضو شورا افزود: اما این سبب نمیشود که امروز به نقد دولتی نپردازم که امید را تبخیر و تدبیر را فراموش کرده است.
ذاکری گفت: جناب آقای روحانی شما به چند وعده انتخاباتی خود عمل کردید؟ کدام و عده سیاسی و اقتصادی را جامعه عمل پوشانده‌اید؟ در کجا با مردم شفاف و صریح صحبت کردید.
وی افزود: بله خرابی های به جامانده از دولت احمدی نژاد و تحریم‌ها در شرایط امروز قابل انکار نیست ولی ایا جنابعالی در انتصابات همان فامیل؛ اشنا و رفیق سالاری را لحاظ نکردید. گوجه دولت احمدی نژاد تبدیل به دلار دولت شما شد، مسکن احمدی نژاد همان نظام سلامت دولتتان گردید و باقی موارد….
عضو شورای شهر رشت خاطرنشان کرد: امروز در برابر جواب مردمی که از من سوال می کنند که چرا برای حضرت عالی تبلیغ کرده ام، شرمنده ام! به عنوان یک اصلاح طلب می گویم که شما بر دوشان ما پا گذاشتید و سرمایه اجتماعی ما را با عملکردتان نابود کردید.
ذاکری ادامه داد: اما آقای روحانی امروز دستاورد سفر شما، اضافه شدن زمان کار پاکبانی است که باید مکان سخنرانی شما را تمیز کند و در حسرت خوردن یک وعده گوشت باشد! مردم گیلان بالاترین رای را در انتخابات به شما دادند و پاداش شما برای اعتمادشان امروز طرح غیر عملی و خلاف منافع ملی انتقال آب خزر به سمنان است!
وی افزود: اما بازشرمنده هستم که امروز نماینده مجلس به جای ستاد بازخواست از رئیس جمهور ستاد استقبال تشکیل می‌دهد.
این عضو شورا در پایان گفت: به عنوان عضو شورای شهر رشت هر گونه هزینه توسط شهرداری از نصب بنر و باقی موارد در جهت تشریفات حضور رئیس جمهور را حیف بیت المال می‌دام و نسبت به آن تذکر جدی می‌دهم و امیدوارم استاندار هم به بخشنامه خود مبنی بر عدم انجام تشریفات عمل بفرمایند.

رمضانپور: نیمه پر لیون را ببینیم / از سفر مقامات استقبال می کنم

احمد رمضانپور نرگسی دیگر عضو شورا با بیان اینکه نگرانی هایی اعضای شورا در مورد سفر ریاست جمهوری قابل پذیرش است، گفت: اما باید نیمه دیگر لیوان را که پر است ببینم و بنده با سفر هر مقام دولتی به گیلان استقبال می‌کنم و باید به دنبال شعار توسعه گیلان، توسعه ایران باشیم.

وی افزود: اتفاقات حال حاضر و وضعیت کشور را باید با اقدامات جهانی و سهم دولت در برطرف کردن آن ببینیم و بعد به دنبال انتقاد باشیم.

Share