طی مراسمی صورت گرفت؛

امام جمعه جدید سیاهکل معرفی شد| شکسته‌دل رفت و کریمی آمد

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی کریمی بعنوان امام جمعه جدید سیاهکل معرفی و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین شکسته دل امام جمعه پیشین این شهر قدردانی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امام جمعه جدید سیاهکل (از شهرستانهای استان گیلان) امروز در مراسمی معرفی شد.

در این مراسم که در مسجد جامع سیاهکل برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی کریمی بعنوان امام جمعه جدید سیاهکل معرفی و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین شکسته دل امام جمعه پیشین این شهر قدردانی شد.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان در این مراسم گفت: نمازجمعه پایگاهی فرهنگی برای زمینه سازی برقراری حکومت امام عصر(عج) درجامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین عادلی افزود: تریبون نماز جمعه تریبون نظام اسلامی است و باید از این تریبون برای افزایش وفاق و همدلی بهره گرفت.

نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست با اشاره به اینکه همه باید برای رفع مشکلات مردم همت داشته باشیم گفت: این امر با همدلی مسئولان امکانپذیر است.

ذبیح الله نیکفر افزود: مطالعات مربوط به ۱۰۰ کیلومتر از مسیرسیاهکل به سنگروغرب مازندران انجام شده است و موانعی که در این راه وجود دارد رفع خواهد شد.

فرماندار سیاهکل هم در این نشست گفت: خدمت گذاری به مردم بزرگترین نعمت برای مسئولان است و باید از این فرصت بهره گرفت.

محمود صوفی افزود: شهرستان سیاهکل نیازمند توسعه زیرساخت هاست و باید با همدلی و حمایت مسئولان کشوری مشکلات شهرستان رفع شود.

امام جمعه جدید سیاهکل هم در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه تعامل حسنه مردم و مسئولان در ۴۰ سال گذشته موجب عزت و سربلندی ایران و ناامیدی دشمنان دارد و این همدلی در دهه پنجم انقلاب هم ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی به هفته درختکاری هم اشاره کرد و گفت: حفظ و حراست از طبیعت وظیفه همگان است.

Share