رئیس اتاق اصناف گیلان خبرداد:

اقلام شب عید به مقدار کافی در گیلان ذخیره شد|برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در رشت

رئیس اتاق اصناف گیلان با تأکید بر اینکه واحدهای صنفی استان به‌هیچ عنوان با مشکل کمبود کالا مواجه نیستند گفت: کالاها و اقلام شب عید به اندازه کافی در انبارهای واحدهای صنفی گیلان ذخیره شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، جلال‌الدین محمد شکریه اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده اقلام و کالاهای مورد نیاز مردم ویژه خریدهای شب عید به اندازه کافی در انبارهای واحدهای عمده فروشی استان گیلان ذخیره شده است و هیچ‌گونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

‌رئیس‌اتاق اصناف گیلان از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در مرکز استان خبر داد و عنوان کرد: با توجه به اینکه در آستانه فرا رسیدن شب عید قرار داریم و با هدف رفاه حال مردم و ‌شهروندان نمایشگاه بزرگ عرضه کالاهای مورد نیاز شب عید در کلانشهر رشت برپا می‌شود.

نایب رئیس اتاق اصناف کشور در مورد برپایی نمایشگاه در سایر شهرستان‌های گیلان نیز تصریح کرد: با هماهنگی ستاد تنظیم بازار گیلان و ستادهای ذیربط مستقر در شهرستان‌ها قرار است در صورت فراهم بودن شرایط لازم جهت برگزاری نمایشگاه‌ها در سایر نقاط استان نیز اقدام شود.

شکریه در مورد زمان و مکان برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهر رشت نیز ابراز داشت: بر اساس دستورالعمل صادر شده این نمایشگاه از تاریخ ۱۶ لغایت ۲۵ اسفند به مدت ۱۰ روز متوالی در کلانشهر رشت واقع در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اتاق اصناف گیلان توزیع گوشت قرمز و مرغ در نمایشگاه امسال را نیز از سازمان صمت استان درخواست کرده است افزود: پوشاک،‌ کیف و کفش، اقلام آشپزخانه،‌ شوینده‌ها شیرینی و آجیل و اقلامی از این دست در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا مرکز استان عرضه می‌شود.

رئیس اتاق اصناف گیلان از ارائه تخفیفات ویژه فروش که با هدف رفاه حال مردم انجام می‌شود سخن گفت و بیان داشت: مردم و شهروندان می‌توانند با مراجعه به نمایشگاه بین‌المللی گیلان کالاهای مورد نیاز شب عید خود را با  تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی و در برخی موارد حتی تا ۲۰ درصد تهیه کنند.

نایب رئیس اتاق اصناف کشور استقرار بازرسان اصناف و سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان را در نمایشگاه گیلان مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: علاوه بر این گشت‌های سازمان تعزیرات حکومتی و واحدهای سیار آن نیز برای کنترل نمایشگاه بر نحوه فروش و عرضه کالاها نظارت مستمری دارند.

شکریه با تأکید بر اینکه مرکز بهداشت و اداره کل دامپزشکی استان گیلان نیز در راستای نظارت بر کیفیت اقلام خوراکی در نمایشگاه مرکز استان حضور دارند اظهار داشت: با وجود تمام  تنگناها و به همت واحدهای صنفی استان گیلان در حال حاضر هیچ‌گونه کمبود کالایی در این استان وجود ندارد.

وی کارنامه و سابقه مطلوب مرکز استان گیلان در برگزاری نمایشگاه‌ها را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌های مرکز گیلان به علت حفظ کیفیت اقلام عرضه شده و به جهت حضور واحدهای صنفی خوشنام همواره جزء ۵ نمایشگاه برتر کشور بوده‌اند.

Share