شکریه از اختصاص غرفه رایگان برای اقلام ضروری خبرداد

افتتاح نمایشگاه بهاره در رشت بدون شکر، مرغ و گوشت تنظیم بازاری!

نایب ریس اتاق اصناف کشور در گفتگو با خبرنگار دیار میرزا گفت: نمایشگاه بهاره ازتاریخ ۱۶ اسفند لغایت ۲۵ اسفند ماه در محل دایمی نمایشگاه رشت آغاز به کار کرده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نایب ریس اتاق اصناف کشور در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا گفت: نمایشگاه بهاره از تاریخ ۱۶ اسفند لغایت ۲۵ اسفند ماه در محل دایمی نمایشگاه رشت آغاز به کار کرده است.

جلال الدین محمد شکریه با بیان اینکه این نمایشگاه با دستور مستقیم صنعت و معدن و تجارت برگزار می شود، گفت: نمایشگاه بهاره امسال دارای ۳۰۰ غرفه است که کالاهایی مانند شیرینی‌جات، مواد غذایی، شوینده های خانگی، کیف و کفش و لوازم خانگی به معرض فروش گذاشته شده و امسال غرفه آجیل نسبت به سال گذشته کمتر است.

شکریه با بیان این مطلب که نرخ فروش لوازم در این نمایشگاه ۱۰ الی ۱۵درصد پایین تر از نرخ مشابه در بازار است، افزود: بازرسین صنعت، معدن و تجارت، بازرسین اصناف و کمیته نرخ گذاری به صورت مستمر در این نمایشگاه برای کنترل قیمت ها حضور دارند.

رئیس اتاق اصناف گیلان با بیان اینکه این نمایشگاه نقش بسزایی در رونق بازار و کاستن فشار اقتصادی بر مردم دارد، یادآور شد: از روز پنجشنبه که افتتاح غیر رسمی نمایشگاه بود شاهد حضور مردم در این نمایشگاه بودیم.

شکریه در مورد عرضه گوشت و مرغ در این نمایشگاه نیز گفت: برای عرضه این اقلام ضروری مردم چندین غرفه را به صورت رایگان کنار گذاشتیم و به محض هماهنگی های لازم از سوی وزارت جهاد کشاورزی و صنعت و معدن برای عرضه گوشت و مرغ این غرفه ها را در اختیار فروشندگان قرار خواهد گرفت.

وی در مورد شکر هم گفت: شکر نیز از دغدغه های تولیدکنندگان شیرینی و مصرف خانوارها شده است و منتظر اعلام امادگی برای عرضه شکر در نمایشگاه هستیم.

Share