وقتی در همه استان‌ها بومی‌گرایی رواج دارد!

استاندار زنجان دستور عزل مدیران شهرستانی غیر بومی را صادر کرد

فتح‌الله حقیقی، استاندار زنجان به مدیران کل استان دستور داد که مدیران غیربومی شهرستانی خود را تا آخر اسفندماه عزل کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، فتح‌الله حقیقی امروز در آخرین جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: من با علاقه استان زنجان را برای مدیریت انتخاب کردم و روز به روز علاقه من به این استان بیشتر می‌شود.

وی در ادامه به سالروز تاریخی فرمان حضرت امام(ره) برای تاسیس بنیاد شهید اشاره کرد و گفت: خوشبختانه توانستیم به تمام منازل شهدای استان سرکشی کنیم و برنامه داریم سال آینده با جانبازان و آزادگان استان دیدار داشته باشیم.

استاندار زنجان به طرح خوب راهیان نور نیز اشاره کرد و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی استان مکلف به حمایت از راهیان نور هستند.

وی در ادامه به مدیران کل دستور داد تمام مدیران شهرستانی غیربومی خود را عزل کنند و گفت: باید تا پایان اسفند تکلیف این مدیران مشخص شود.

حقیقی به مکمل بودن مدیران با یکدیگر تاکید کرد و گفت: باید مدیران با همدیگر هماهنگ باشند و رفتارهایشان همدیگر را خنثی نکنند.

وی به حضور مدیران در بین مردم تاکید کرد و گفت: از بودن بین مردم فرار نکنیم و باید اقداماتمان را اطلاع‌رسانی کنیم.

استاندار زنجان از ایجاد یک‌ وبسایت در سال ۹۸ در استانداری خبر داد و گفت: خروجی کارهای انجام شده توسط مدیران در این سایت اطلاع‌رسانی می‌شود تا مردم تمام اقدامات را شاهد باشند.

وی در ادامه هدف اصلی خود از انتخاب خدابخش مرادی به عنوان معاون جدید سیاسی امنیتی استان را اینگونه تشریح کرد و گفت: سال آینده انتخابات مجلس را پیش‌رو داریم و با تجربه‌ای که از آقای مرادی سراغ دارم می‌تواند این انتخابات را مدیریت کند.

حقیقی در ادامه از مدیران کل استان خواست تا آخر فروردین سال آینده چند هدف نخست خود را برای سال ۹۸ مشخص کنند تا ما بدانیم نقشه راه مدیران استان در سال آینده چیست.

در انتهای جلسه از زحمات سید بیوک‌ موسوی معاون سیاسی امنیتی سابق تجلیل شد و خدابخش مرادی به عنوان معاون جدید سیاسی امنیتی استاندای زنجان معرفی شد.

Share