حواشی جنجالی پس از شکست خانگی

از درگیری بازیکنان سپیدرود و استقلال خوزستان تا ضرب‌وشتم خبرنگار

ظاهراً مظاهری از الفاظی استفاده کرد که باعث شد طاهرخانی با او درگیری پیدا کند. این درگیری به ورودی رختکن دو تیم پیش رفت، تا جایی که بازیکنان سپیدرود هم به سمت بازیکن استقلال خوزستان حمله‌ور شده و طرفین با هم درگیری فیزیکی شدیدی پیدا کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پس از پایان دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و استقلال خوزستان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، حمیدرضا طاهرخانی بازیکن سپیدرود و محمدرضا مظاهری بازیکن استقلال با هم درگیر شدند که داور بازی به هر دو بازیکن کارت قرمز نشان داد.

این پایان ماجرا نبود و ظاهراً مظاهری از الفاظی استفاده کرد که باعث شد طاهرخانی با او درگیری پیدا کند. این درگیری به ورودی رختکن دو تیم پیش رفت، تا جایی که بازیکنان سپیدرود هم به سمت بازیکن استقلال خوزستان حمله‌ور شده و طرفین با هم درگیری فیزیکی شدیدی پیدا کردند.

همچنین پس از پایان مسابقه سپیدرود – استقلال خوزستان درحالی‌که خبرنگاران در حال خروج از کنفرانس مطبوعاتی پس از مسابقه بودند چند لیدر باشگاه سپیدرود در عین ناباوری خود را به محوطه اختصاصی خبرنگاران رساندند و ابتدا با الفاظ رکیک و سپس با ضرب و شتم اقدام به حمله به سجاد حقدادی خبرنگار خبرگزاری تسنیم و ورزش سه کردند.

Share