مریم ایراندوست، سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی:

از خدا حرف می‌زنند اما حق بازیکنان را پایمال کردند| به عشق هواداران ادامه می‌دهم

سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی از شرایط بد تیمش گلایه کرد و گفت: شکست برای تیمی مانند ملوان سخت است و این تیم بازیکنانش را به دلیل شرایط مالی از دست می‌دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، تیم فوتبال بانوان ملوان بندر انزلی با آغاز نیم فصل دوم رقابت‌ها با نتیجه یک بر صفر مقابل شهرداری سیرجان شکست خورد. این تیم از نظر مالی در شرایط خوبی به سر نمی‌برد و بازیکنان از ابتدای فصل هنوز دریافتی نداشتهاند. به همین دلیل چند بازیکن اصلی این تیم مانند فروغ موری از این تیم جدا شده اند.

مریم ایراندوست درباره مشکلات بوجود آمده در تیمش و زمزمه‌های کناره گیری او از هدایت تیم گفت: خیر، قرار نیست کناره گیری کنم اما اگر کسی فکر می‌کند که می‌تواند با فکر و اندیشه اش کمکی به تیم ملوان کند من کنار خواهم رفت تا او ادامه دهد اما اینکه بخواهم به یک باره تیم را رها کنم، خیر.

سرمربی تیم فوتبال بانوان انزلی افزود: تیم ملوان با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند. از ابتدای فصل بازیکنان هیچ دریافتی نداشته اند. چند مهره اصلی از تیم جدا شده‌اند و با آغاز نیم فصل دوم مسابقات موفق شدند برای تیم‌هایشان گلزنی کنند در شرایطی که ملوان در حال از دست دادن بازیکنانش است.

ایراندوست با تاکید بر وضعیت اقتصاد کشور گفت: به بازیکنان حق می‌دهم که بخواهند از تیم جدا شوند چرا که آنها برای تأمین زندگی خود نیاز به پرداخت به موقع قراردادهایشان دارند. ملوان چند سالی است با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند. تیم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس بودجه‌های خوبی دریافت می‌کنند اما حاضر نیستند حتی یک درصد از این مبالغ را برای تیم داری در بخش زنان هزینه کنند. کار برای بانوان بسیار سخت است و این مشکلات برای تیمی مانند ملوان دوچندان است.

سرمربی تیم فوتبال بانوان انزلی درباره درخواست کمک از مردم برای واریز وجه نقدی گفت: این کار را انجام داده اند تا مسئولان برای کمک به تیم حاضر شوند. ما نتوانستیم قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم. به همین دلیل تک تک بازیکنان قصد جدایی از تیم را دارند و تا به امروز نیز اسماعیلی و موری را از دست داده ایم. دغدغه‌های من همین چیزها است. من تا آخر در کنار تیم خواهم ایستاد و تنها کاری که می‌توانم بکنم این است تا بازیکنان را مدیریت کنم تا در تیم بماند اما حتی اگر بخواهند از تیم جدا شوند حق با آنها است چرا که باید هزینه رفت و آمد را پرداخت کنند، تهیه پروتئین ۹۰۰ هزار تومانی نیز کار بسیار سختی است. بازیکن باید از نظر بدنی آماده شود و این مستلزم این است تا آنها مبلغ قراردادهای خود را دریافت کنند.

ایراندوست در ادامه تاکید کرد: برای تیمی مانند ملوان که چندین دوره قهرمان رقابت‌های لیگ برتر بانوان شده شکست در مسابقات سخت است. برایم سخت است که ببینم ملوان دیگر مانند قبل صلابت گذشته را ندارد. صلابت این تیم را کسانی نابود کردند که همیشه حرف از خدا می‌زنند اما خیلی راحت حق بازیکنان را پایمال می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه آیا مسئولان باشگاه واکنشی نشان دادند یا خیر، گفت: مرادی و اسکندری دو عضو هیئت مدیره بر سر تمرینات تیم حاضر شدند و قول این را دادند تا به زودی مشکلات حل شود. قبل از بازی با سیرجان نیز مرادی با سرپرست تیم تماس گرفت و این قول را داد که تا هفته آینده مبلغی به باشگاه تزریق خواهد شد و ان شاالله پول بچه‌ها پرداخت می‌شود.

مریم ایراندوست در پایان گفت: به عشق هواداران ادامه می‌دهم و تا آخرش ایستاده ام. کسانی که دوست ندارند ما باشیم و نمی‌توانند موفقیت زنان را ببینند بدانند که ایراندوست تا انتها ایستاده است.

Share