حواشی دنیای هنر

ازدواج خانم بازیگر با سخنگوى سابق وزارت خارجه+ عکس

نازی خوش اخلاق عکاس سینمایی با انتشار این عکس از ازدواج مریم کاویانی و رامین مهمانپرست، سخنگوى سابق وزارت امور خارجه خبر داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نازی خوش اخلاق عکاس سینمایی با انتشار این عکس از ازدواج مریم کاویانی و رامین مهمانپرست، سخنگوى سابق وزارت امور خارجه خبر داده است.

مریم کاویانی، زاده اهواز است به سال ۱۳۴۹، اصالتا، اما مازندرانی؛ پدر کارگر کارخانه نیشکر و کاغذ پارس و مادر خانه‌دار. هر دو هم اهل مطالعه، اما نه علاقه‌مند پیگیر هنر. خود کاویانی هم نه علاقه چندانی داشته به بازیگری و نه شناختی از سینما. خودش می‌گوید از میان بازیگران فقط هدیه تهرانی، محمدرضا فروتن و افسانه بایگان را می‌شناخته و بس.

مریم کاویانی در گفت‌وگو با خبرآنلاین در پاسخ به این سوال که این خبر واقعیت است یا شایعه گفت: «تا به حال اجازه ندادم اطراف زندگیم شایعه‌ای به‌وجود بیاید و این یکی هم شایعه نیست.»

این بازیگر که این روزها با ایفای نقش کوتاهی در «قرارمون پارک شهر» روی پرده سینما هم حضور دارد، البته تمایلی به صحبت درباره جزئیات آشنایی و ازدواجش با این دیپلمات مشهور نداشت و گفت: «فعلا دوست ندارم درباره جزئیات این مساله حرفی بزنم.»

 

Share