با ارسال نامه‌ای خطاب به وزیر کشور؛

احمدی‌نژاد بار دیگر درخواست صدور مجوز تجمع اعتراضی کرد!

محمود احمدی نژاد با ارسال نامه ای خطاب به رحمانی فضلی وزیر کشور، بار دیگر با به استناد اصل ۲۷ قانون اساسی خواستار صدور مجوز تجمع آرام مردمی جهت طرح مطالبات و اعتراض قانونی به شرایط نابسامان و فشارهای کم سابقه و یا بی سابقه اقتصادی بر مردم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمود احمدی نژاد با ارسال نامه ای خطاب به رحمانی فضلی وزیر کشور، بار دیگر با به استناد اصل ۲۷ قانون اساسی خواستار صدور مجوز تجمع آرام مردمی جهت طرح مطالبات و اعتراض قانونی به شرایط نابسامان و فشارهای کم سابقه و یا بی سابقه اقتصادی بر مردم شد.

متن این نامه که روز یکشنبه پنجم اسفندماه تحویل وزارت کشور شد به شرح زیر است:

بسمه تعالی
جناب آقای رحمانی فضلی
وزیر محترم کشور
سلام علیکم

پیرو نامه های ۱۱۲-۹۷ مورخ ۹۷/۵/۹ و ۱۱۹-۹۷ مورخ ۹۷/۷/۱۵ و ۱۲۴-۹۷ مورخ ۹۷/۱۰/۱۵ و بازگشت به نامه شماره ۲۱/۵۲۳۳۱ مورخ ۹۷/۱۰/۲۹ صادره از سوی اداره کل سیاسی استانداری تهران در خصوص محل برگزاری تجمعات، بار دیگر به اطلاع می رساند:

شرایط کشور و نارضایتی عمومی و اصرار بدخواهان خارجی و داخلی برای در هم شکستن اراده ملت بزرگ ایران کاملاً آشکار است. این وضعیت ایجاب می‌نماید که در عین حفظ وحدت و همبستگی ملی، فضای مناسب برای اعلام و طرح مطالبات و اعتراض قانونی به شرایط نابسامان و فشارهای کم سابقه و یا بی سابقه اقتصادی بر مردم و برخوردهای غیرقانونی و نادرست قضایی فراهم گردد.

به استناد اصل ۲۷ قانون اساسی، مقتضی است دستور فرمایید مجوزهای لازم برای برپایی تجمع اعتراضی آرام صادر و ترتیبات لازم برای تامین امنیت اتخاذ گردد.

جناب آقای مرتضی تمدن جهت هماهنگی لازم معرفی می‌گردند.

زمان: یکشنبه ۹۷/۱۲/۱۹ ساعت ۱۵
مکان: مقابل مجلس شورای اسلامی

خادم ملت ایران
محمود احمدی نژاد
۴ اسفند ۹۷

Share